کد خبر: ۶۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
در ماه مبارک رمضان همراه اول ارائه می دهد
در ماه مبارك رمضان، همراه اولی ها مي توانند با طرح ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبكه خود پس از گذشت ۵ دقيقه، دقايق بعدي را تا سقف ۵۵ دقيقه رايگان صحبت كنند.
۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در ادامه هر ۵ دقیقه مکالمه

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پي استقبال مشتركين همراه اول از طرح  ۵۵+۵ در سال هاي گذشته، اين طرح در ماه مبارك رمضان امسال نيز اجرا مي شود.
بر اساس اين طرح، در طول ماه مبارك رمضان امسال، مشتركين با ثبت نام رايگان مي توانند در تمامي ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبكه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقيقه مكالمه طبق تعرفه، دقايق بعدي را تا سقف ۵۵ دقيقه در همان مكالمه، رايگان صحبت كنند. لازم به ذکر است تخفیف ۵۵+۵ در حالت رومینگ به شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.
زمان اجراي اين طرح، ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه سال جاري بوده و كليه مشتركين فعال دائمي و اعتباري، در صورت فعال سازی طرح، مي توانند از مزاياي آن استفاده كنند.
همراه اولي ها مي توانند از بامداد اولین روز ماه مبارک رمضان (۲۷ اردیبهشت)، با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۲۱*۱۰* در این طرح ثبت نام كنند.
 
نام:
ایمیل:
* نظر: