کد خبر: ۶۱۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
مدیرعامل بیمه آسیا: ایجاد کانون انجمن استانی در تمام شرکت های بیمه و هیأت عالی کانون کشوری در راستای بهینه سازی منافع صنعت بیمه کشور ، کاری اقتصادی است.
تضمین منافع صنعت بیمه، تضمین منافع تک تک نمایندگان است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالبانه کانون انجمن­ های صنفی نمایندگان بیمه ­آسیا، ضمن تقدیر از تلاش و همکاری کارکنان و شبکه فروش در راستای روند رو به رشد شرکت بیمه­ آسیا در سال 1396 و نیمه بهار 1397، عملکرد بیمه­ آسیا را در صنعت بیمه مثبت ارزیابی کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا تشکیل نهادی به نام کانون را در راستای بهبود کسب و کار امری ضروری دانست و بر تعیین چارچوب، حدود و ثغور و بسترسازی این نهاد تأکیدکرد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه ­آسیا وظیفه نهادکانون نمایندگان را دفاع از منافع شرکت و صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: تضمین منافع صنعت بیمه، تضمین منافع تک ­تک نمایندگان است.
دکتر کاردگر ایجاد کانون انجمن استانی در تمام شرکت­ های بیمه و هیأت عالی کانون کشوری در راستای بهینه ­سازی منافع صنعت بیمه کشور را کاری اقتصادی توصیف کرد که در بنگاه اقتصادی انجام می­ شود و تمام ذینفعان به منافعشان دست می ­یابند.
نگاه به کل صنعت بیمه در دراز مدت، تأکید بر محاسبه، اعتبار سنجی از مشتری و تنظیم حدود و ثغور توسط نمایندگان از دیگر سخنان مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن­ های صنفی نمایندگان بیمه­ آسیا بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: