کد خبر: ۶۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، بر اهميت استفاده از تکنولوژي¬ها و خدمات نوين جهت پيشبرد اهداف بانک با تکيه بر‌آموزش‌هاي‌كاربردي‌تأكيد‌كرد.
اثبات سرآمدی بانک قرض الحسنه مهر ایران در بانکداری الکترونیک

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، عیسی امامي، عضو هيأت مديره بانک قرض الحسنه مهر ايران، با تأکيد بر اهميت سخنراني و برقراري ارتباطات فردي در پيشبرد اهداف تأکيد كرد: ما امروز با برقراري نشست و سخنراني مي توانيم بحث هاي بسيارخوبي را پيش ببريم. 

امامی افزود: سال گذشته در سایه خودباوری رشد صورت گرفت؛ خوشبختانه فضای رقابتي شديدي ايجاد شد و موجبات به حرکت درآمدن نيروي انساني و شعب شد و جذب ۱۱۰ هزار و ۳۶۱ ميليارد ريال منابع اين بانک در سال ۹۶ با ۸۲ درصد رشد گواهي بر همين مدعاست.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه گفت: همینک ۱۲ هزار ميليارد تومان در حال ورود به فضاي کسب و کار است و نياز است تا رصد مطلوبي براي اين كه اين پول براي چه رسالت و هدف اقتصادي و در چه استان هايي بناست هزينه شود صورت پذيرد تا با در نظر گرفتن اين مهم شرايط براي رشد بانك نيز فراهم شود.

وی همچنین به حوزه آموزش نقب زد و با تمجید از وضع مطلوب جایگاه آموزشي در بانک قرض الحسنه مهر ايران اذعان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران از حوزه آموزشي مطلوبي بهره مند است و کارمندان از تخصص لازم و دانشگاهي مطلوب بهره مند هستند و صرفا بايد تجارب عملي را در کنار اطلاعات كلاسيك خود تقويت كند و آمادگي لازم رو براي كاهش ريسك ها به وجود بياورد؛ و اين هم منوط به تقويت ارتباطات هست.

امامی در ادامه بیان داشت: امروزه نیاز است تا نگاه جانشین پروري را تقويت، و آمادگي لازم را براي انتقال مديريت ايجاد کنيم؛ اين نگاه تنها با هدف توسعه بانک است و براي اين مهم نيز نياز است تا آموزش هاي کاربردي تقويت شود.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه با اشاره به نتیجه مطلوب نشست هاي مسئولان ارشد بانک با نمايندگان مجلس و ائمه جمعه به ويژه در سطح شهرستان ها و روستا ها اذعان داشت: امروز در استان هاي سني نشين نيز ظرفيت هاي خوبي را توانسته ايم ايجاد کنيم و اين به خاطر برگزاري نشست ها و پيگيري هاي پس از آن بوده است.

وی در ادامه به اهمیت استفاده از تکنولوژی ها و خدمات نوین جهت پيشبرد اهداف اشاره داشت و گفت: اين پيام آقاي سيف است که اعلام ميکند ۱۶ درصد از تمام دريافت ها و پرداخت ها با اسکناس و سكه در جامعه اتفاق مي افتاد و امروز به ۲ درصد رسيده است و اين يعني به بانكداري الكترونيك نزديك تر شده ايم.

 امامی همچنین با ابراز امیدواری از اينکه بانک قرض الحسنه مهر ايران مي تواند با استفاده از خدمات کارت ملي هوشمند، خدمات متعددي را در راستاي بانکداري الكترونيكي اجرايي كند، افزود: پس سرمايه گذاري روي خدمات نوين بسيار مهم است و هرچه سرمايه گذاري در اين زمينه كنيم، كم نخواهيم آورد و بانك قرض الحسنه مهر ايران نيز امسال تا حدود ۵۰ امتياز براي اين حوزه در نظر گرفته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: