کد خبر: ۶۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
با عنایت به بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN علیرغم تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب و کارها و دستگاههای اجرایی ، نهادها ،سفارت خانه ها و سایر عرضه دهندگان خدمات عمومی در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات بدینوسیله از همه مراکز فوق الذکر تقاضا می‌شود موارد را به آدرس رایانامه help@tic.ir ارسال نمایند.
اطلاعیه شر‌کت ارتباطات زیرساخت در ارتباطات VPN
با عنایت به بروز اختلالاتی در ارتباطات VPN علیرغم تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از بروز مشکل برای کسب و کارها و دستگاههای اجرایی ، نهادها ،سفارت خانه ها و سایر عرضه دهندگان خدمات عمومی در صورت وجود هرگونه اختلال در ارتباطات بدینوسیله از همه مراکز فوق الذکر تقاضا می‌شود موارد را به آدرس رایانامه help@tic.ir ارسال نمایند. شرکت ارتباطات زیرساخت خود را ملزم می‌داند در ساعات اداری و در اسرع وقت پس از دریافت درخواست نسبت به رفع مشکل اقدام و نتایج را به درخواست کننده اطلاع رسانی نماید.

همچنین به منظور تسهیل در ارتباطات خبرگزاری ها ، سایتهای خبری ، نشریات خبری و روزنامه ها، پیرو هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیصلاح ، پس از دریافت لیست از معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد هماهنگی های لازم برای رفع محدودیتها توسط مراجع ذیصلاح قانونی به عمل خواهد آمد.

 لطفا درخواست رفع محدودیت با حداقل اطلاعات زیر تکمیل و ارسال گردد:

_ نام شرکت یا دستگاه

_IP اختصاصی

_ شرکت اینترنتی سرویس دهنده

_حوزه فعالیت
نام:
ایمیل:
* نظر: