کد خبر: ۶۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
باجه بیمه سرمد در محل شرکت توسعه صنایع نیشکر و صنایع جانبی در استان خوزستان افتتاح شد.
افتتاح باجه بیمه سرمد در محل شرکت توسعه صنایع نیشکر خوزستان
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در پی بازدید اعضای هیات مدیره این شرکت و همراهان ایشان شامل آقایان کاتب رئیس هیات مدیره، علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی و اداری، رواقی مدیر بیمه های اشخاص، کتیرائی مدیر امور شعب و نمایندگان و گروه ای مدیر بانک و بیمه به استان خوزستان، روز چهارشنبه 97/2/19 ، باجه بیمه سرمد در راستای ارائه خدمات بیمه در کلیه رشته ها توسط کارشناسان این شرکت، در محل فعالیت بیمه گذار راه اندازی و آغاز به کار کرد. 

همچنین در این سفر استانی، نشست مشترکی با حضور آقای سیم جور معاونت مالی و اداری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اعضای کمیته امور بیمه، مدیران عامل شرکت های 16 گانه و اعضای هیات مدیره بیمه سرمد برگزار شد.

کاتب در این نشست، ضمن ارج نهادن به همکاری پنج ساله با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، توسعه روابط همه ‌‌جانبه با بیمه گذاران را یکی از شروط اولیه برای کسب توانمندی در صنعت بیمه کشور دانست و گفت: از آنجایی که گروه بزرگ توسعه نیشکر به دلایل مختلف بالاخص موقعیت جغرافیایی (استان زرخیز خوزستان )، با طیف گسترده‌ای از موضوعات بیمه ای، فرصت‌های ‌اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی و غیره ... مواجه است ، تعامل، همکاری و توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط فیمابین، بیش از گذشته ضرورت خواهد داشت.
دیدار با مدیر عامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی

در طی این سفر استانی، نشستی نیز با حضور آقای مهندس حمیدی مدیر عامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد که طی آن آقای کاتب ضمن تاکید بر توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط فیمابین، خاطر نشان کرد: بیمه سرمد در خدمت کارکنان نیشکر بوده و آماده خدمت رسانی هر چه بیشتر در تمامی زمان ها به کارکنان آن شرکت بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: بیمه سرمد همواره خادم و خدمتگزار آن مجموعه است و آمادگی کامل برای ایجاد فعالیت های جدید مشترک با شرکت بازرگانی توسعه نیشکر را خواهد داشت.
همچنین جلسه ای نیز با کارگروه بیمه هلدینگ مذکور برگزار و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت حل موارد و تقویت نکات مثبت ارائه شد؛ در ادامه مقرر شد جلسات به صورت منظم و با هماهنگی دو طرف صورت پذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: