کد خبر: ۶۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور حسن روستا، رییس هیات مدیره بانک ملت، از شعار اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی در سال ۹۷ رونمایی شد.
رونمایی از شعار روابط عمومی بانک ملت در سال ۹۷

همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی و با حضور حسن روستا، رییس هیات مدیره بانک ملت، از شعار اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک در سال ۹۷ رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، روابط عمومی پویا و بینا، شعار روابط عمومی بانک ملت در سال جاری خواهد بود و تمامی اهداف و برنامه ها با هدف تحقق این شعار تدوین خواهد شد.
حسن روستا، رییس هیات مدیره بانک ملت در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی با تبریک این روز و همچنین حلول ماه مبارک رمضان به همه دست اندرکاران روابط عمومی، اظهار داشت: امروز شاهد بهترین روزهای بانک ملت هستیم و بی تردید یکی از دلایل اصلی خوشنامی، برند متعالی، مقبولیت در بین اهالی اقتصاد، نقش آفرینی در بخش های مختلف، ایفای بهینه مسوولیت های اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم، وجود یک روابط عمومی قوی و کارآمد در این بانک است.
وی با اشاره به این نکته که روابط عمومی، پیشانی بانک است، خطاب به مسوولان و کارکنان اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی گفت: شما پرچم بانک را به اهتزاز درآورده اید و می توانید همچنان آن را در اهتزاز نگه دارید.
روستا تاکید کرد: حرف و عمل شما باعث این افتخارآفرینی ها شده است و با حضور پررنگ تر شما این پرچم بیشتر برافراشته خواهد شد.
وی از روابط عمومی بانک ملت به عنوان یک روابط عمومی پویا و زنده یاد کرد و افزود: روشن بودن چراغ این بانک وابسته به حرکت روابط عمومی پویا و زنده آن است و کارکنان روابط عمومی در این سال ها، برای ارتقای نام بزرگ بانک ملت، تلاش های زیادی را انجام داده اند.
رییس هیات مدیره، اخلاق حسنه را ویژگی اصلی کارکنان روابط عمومی بانک ملت خواند و گفت: اخلاق، شاخصه اصلی برقراری ارتباط است و می تواند کارها را به خوبی به پیش ببرد و خوشبختانه دست اندرکاران روابط عمومی این بانک به خصیصه ارزشمند خوش اخلاقی و مردمداری، مزین هستند.
وی با قدردانی از زحمات دست اندرکاران روابط عمومی بانک ملت در طول سالیان گذشته تاکنون، از آنان خواست تا خود را هرچه بیشتر به دانش روز مجهز کنند تا در دنیایی که به صورت لحظه ای در حال پیشرفت است، از قافله رقابت عقب نمانند.
روستا با تاکید بر لزوم تقویت اخلاق مداری برای ارتباط بهینه با درون و بیرون بانک، خطاب به حاضران اظهار داشت: محبت، دوستی و عشق باید بین شما حاکم باشد تا بتواند این محبت و مهربانی را به ذینفعان بانک منتقل کنید. شما باید معرف ارزش های بانک باشید و این جز با ارتباط محبت آمیز بین شما ممکن نخواهد بود.
وی ارتباط نزدیک روابط عمومی با بدنه مدیریتی بانک را باعث روان تر شدن مخابره پیام ها به جامعه دانست و گفت: هیچ گاه در کارها توکل به خدای متعال را از یاد نبرید زیرا اگر توکل خود را از دست بدهید، در کار عقب خواهید ماند و موفقیتی کسب نخواهید کرد.
رییس هیات مدیره بانک ملت با اعلام این نکته که موفقیت های زیادی در انتظار شما و بانک بزرگ ملت است، اضافه کرد: در شرایط سخت اقتصادی کنونی، پرچم این بانک در اعتلا است و می توانیم با سهامداران و ذینفعان از حرکت مثبت بانک صحبت کنیم.
به گفته روستا، وضعیت بانک ملت در مقایسه با رقبا، مناسب و قابل قبول و کارنامه آن قابل دفاع است و در این کارنامه، نقش دست اندرکاران روابط عمومی، انکارناپذیر است زیرا پیام مدیریت بانک را به خوبی مخابره کرده و باعث ترغیب مخاطب به این بانک شده اند.
وی شعار روابط عمومی پویا و بینا را شعار خوبی ذکر کرد و از کارکنان روابط عمومی خواست تا کمک کنند تا نقاط ضعف بانک شناسایی و رفع و نقاط قوت آن تقویت شود.
روستا خطاب به حاضران گفت: با تلاش بیش از پیش شما و تحقق شعار روابط عمومی پویا و بینا، بانک ملت به پیشتازی خود در شبکه بانک ادامه خواهد داد و پرچم آن همچنان در بالاترین نقطه، در اهتزاز خواهد ماند.
علی اکبر صابریان مدیر روابط عمومی و همچنین دکتر مجتبی مالکی، استاد دانشگاه و عضو شورای رسانه بانک ملت نیز در مراسم رونمایی از شعار روابط عمومی، حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: