کد خبر: ۶۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹
روحانی یار دوازدهم ملی پوشان شد
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از سفر به ترکیه دیداری با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان داشتند.
اهداء پیراهن شماره ۱۲ به رئیس جمهور
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از سفر به ترکیه دیداری با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان داشتند.
مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان عصر دیروز و با حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور برگزار شد.
در این مراسم که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشت، از محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی، اوسیانو کروز به نمایندگی از کادر فنی و مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی، اشکان دژاگه، کریم انصاری‌فرد، پژمان منتظری، رضا قوچان‌نژاد و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از بازیکنان تجلیل شد.
همچنین روحانی از تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری که قرار است در جام جهانی قضاوت کنند، تقدیر کرد.
در این مراسم پیراهن شماره  ۱۲ تیم ملی فوتبال کشورمان به حسن روحانی اهدا شد.

*اعلام فهرست ۲۴ نفره‌ تیم ملی؛ سیدجلال و غفوری خط خوردند
فهرست ۲۴ نفره بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی استانبول اعلام شد بر اساس آن کی‌روش سیدجلال حسینی را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت.
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی فوتبال برای اردوی ترکیه را به شرح زیر اعلام کرد:
دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، پرسپولیس؛ رشید مظاهری، ذوب آهن؛ امیر عابدزاده، ماریتیمو.
مدافعان: علی قلی زاده، سایپا؛ مجید حسینی، استقلال؛ میلاد محمدی، اخمت گروژنی؛ محمد خانزاده، پدیده؛ مرتضی پورعلی گنجی، السد؛ پژمان منتظری، استقلال؛ رامین رضاییان، اوستنده؛ روزبه چشمی، استقلال.
بازیکنان میانی: احسان حاج صفی، المپیاکوس؛ کریم انصاری فرد، المپیاکوس؛ مسعود شجاعی، آ اک آتن؛ مهدی ترابی، سایپا؛ امید ابراهیمی، استقلال؛ سعید عزت اللهی، روستوف.
مهاجمان: علیرضا جهانبخش، آلکمار؛ اشکان دژآگه، ناتینگهام؛ مهدی طارمی، الغرافه؛ رضا قوچان نژاد، هیرنفین؛ سامان قدوس، اوسترشوند؛ سردار آزمون، روبین کازان؛ وحید امیری، پرسپولیس.
براساس اعلام فدراسیون فوتبال، سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی در فهرست استندبای تیم ملی قرار دارند.
فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۴ ژوئن به فیفا اعلام خواهد شد.
در لیست 24 نفره تیم ملی که اکنون اعلام شده، در حالی سیدجلال حسینی و وریا غفوری حذف شده‌اند که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد کی‌روش این دو نفر را از لیست تیم ملی کنار بگذارد.

*کاشانی: از خط خوردن سید جلال تعجب کردم
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید از خط خوردن سید جلال حسینی متعجب شده است.
جعفر کاشانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خط خوردن سید جلال حسینی از لیست تیم‌ ‌ملی برای اردوی ترکیه، اظهار کرد: واقعا باورم نمی‌شود که کارلوس کی‌روش یکی از بهترین مدافعان لیگ را از لیستش کنار گذاشته باشد. سید جلال حسینی، بازیکن پخته و با تجربه‌ای است که حضور چنین بازیکنی در خط دفاع می‌تواند خیلی به تیم کمک کند.
او افزود: به‌ هر حال در حال‌ حاضر سید جلال حسینی دیگر در تیم‌ ‌ملی نیست و باید به نظر سرمربی تیم‌ ‌ملی احترام بگذاریم. قاعدتا خودش برنامه‌هایی دارد که طبق این برنامه‌ها  تصمیم گرفته سید جلال در ترکیب تیمش نباشد.

*کربکندی: قطعا کی‌روش برای جام جهانی "استراتژی خاصی" دارد
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید درباره دعوت نشدن سیدجلال حسینی و وریا غفوری به اردوی ترکیه تنها شخص کی‌روش باید پاسخگو باشد.
رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره لیست اعلام شده تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برای اردوی ترکیه و همچنین غیبت عجیب سیدجلال حسینی و وریا غفوری در این لیست، اظهارکرد: این سوالی است که شخص آقای کارلوس کی‌روش باید جواب بدهد اما این کارها از او بعید نیست و قطعا تفکری پشت این لیست خوابیده است.
وی افزود: من اهداف کی‌روش را نمی‌دانم اما برنامه‌های مختلفی می‌تواند در پشت پرده این لیست باشد. به طور قطع کی‌روش یک استراتژی خاصی برای جام جهانی دارد. شاید او می‌خواسته در یک بازی سنگین و دوستانه تعدادی از بازیکنان را امتحان کند تا ببیند آیا توان بازی کردن مقابل تیم‌های سر سخت را دارند یا نه. شاید هم می‌خواهد آرام آرام به ترکیب اصلی خود برسد.

*باقری: از خط خوردن سیدجلال و وریا شوکه شدم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار خط خوردن دو بازیکن تیم ملی را نداشتم.
کریم باقری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اعلام لیست جدید تیم ملی برای بازی با ترکیه و متعاقب آن حضور در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: واقعا از شنیدن خط خوردن نام سید‌جلال حسینی و وریا غفوری از لیست تیم ملی شوکه شدم چون انتظار نداشتم این دو بازیکن که از بهترین‌های لیگ بودند در جام‌جهانی نباشند. شاید هم این لیست نهایی تیم ملی نباشد و مربیان تیم ملی برنامه خاصی دارند.
وی افزود: در هر صورت انتخاب 23 بازیکن از 35 بازیکن خیلی سخت بود و باید به نظر کی‌روش احترام گذاشت. مربیان تیم ملی بهتر از هر فرد دیگری از وضعیت بازیکنان آگاهی دارند و سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند.

*واکنش برانکو به خط‌خوردن سیدجلال حسینی و انصاری از فهرست تیم ملی
سرمربی پرسپولیس نسبت به خط‌خوردن دو ملی‌پوش تیمش واکنش نشان داد.
به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ که در کرواسی به‌سر می‌برد، در این باره گفت: در مورد لیست اعلام‌شده نظری ندارم و برای تیم ملی در جام جهانی بهترین آرزوها را می‌کنم.

*شفر: حسینی و وریا جایگاه خود را پس می‌گیرند
سرمربی استقلال می گوید که عدم حضور وریا یک سورپرایز برای او بود.
وینفرد شفر سرمربی استقلال در واکنش به فهرست اعلام شده برای تیم ملی گفت: باید به نظر مربی و طرز تفکر او احترام گذاشته شود.
وی افزود: حسینی دروازه بان اول آسیا در دو سال آینده خواهد شد. او رقیب های قوی مانند گلر پرسپولیس و دیگران دارد اما حسینی جوان و آینده دار است.
شفر درباره خط خوردن وریا غفوری تصریح کرد: عدم حضور وریا یک سورپرایز بزرگ بود اما مربی تصورات خاص خود را دارد و وریا غفوری در تیم ما نشان داده که در حضور بازیکنی مانند خسرو حیدری می تواند تیم حریف را به زانو در بیاورد و ترکیب این دو می تواند یک بازدهی خوب داشته باشد. کیفیت بالا، دینامیک خاص و فشار بالایی که به حریف وارد می کند در کنار گلزنی های آسیایی مواردی است که نشان می دهد این بازیکن می توانست موثر باشد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. وریا نباید تسلیم شود و نا امید باشد. حسینی و وریا در آینده در آسیا جایگاه خود را به دست می آورند. وریا نشان داده که به تنهایی می تواند بازی را عوض کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار