کد خبر: ۶۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
در پی استعفای احمدپور از سهامداری شرکت هپکو و پذیرش این استعفا، تصمیم‌گیری در خصوص شرکت هپکو به مالک قبلی آن یعنی شرکت واگن سازی کوثر محول شد.
مدیرعامل «هپکو» استعفا کرد
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: به دنبال واگذاری شرکت هپکو به شرکت واگن سازی کوثر و عدم توانایی این شرکت در انجام تعهدات خود، سازمان خصوصی سازی برای وصول مطالبات خود از واگن سازی کوثر، میزان 60.72 درصد از سهام شرکت هپکو را به وکالت از شرکت واگن سازی کوثر به شرکت هیدوراطلس واگذار کرده بود.
احمدپور به عنوان مدیرعامل شرکت هیدوراطلس به دلیل مشکلات کاری و موانع ایجاد شده، در بهمن ماه سال 96 از ادامه همکاری در شرکت هپکو انصراف می دهد، لکن سازمان خصوصی سازی از پذیرش این درخواست خودداری می نماید.

هم اکنون با توجه به اصرار سهامدار جدید نسبت به انصراف خود از سهامداری، سازمان خصوصی سازی بنا به توصیه مدیران استانی با پذیرش استعفای احمدپور(مدیرعامل شرکت هیدور اطلس) موافقت نمود.

بر این اساس سهامدار قبلی که شرکت واگن سازی کوثر می باشد در سمت خود ابقا می گردد و از این به بعد هر گونه تصمیم گیری در خصوص اداره شرکت هپکو مطابق قانون تجارت و توسط سهامداران آن از جمله شرکت واگن‌سازی کوثر صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است خصوصی‌سازی شرکت هپکو از جمله واگذاری‌های پرحاشیه کشور در چند سال گذشته است که متاسفانه تا کنون درمان مناسبی برای دردها و حل مشکلات آن تدبیر نشده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: