کد خبر: ۶۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
معاون طرح و توسعه بانک مهر اقتصاد در نشست با کارکنان استان کرمان گفت: یکی از شروط مهم تحقق برنامه ها داشتن نظم و انضباط مدیریتی و مالی است.
نظم و انضباط مدیریتی، یکی از شروط تحقق برنامه هاست

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کرمان؛ جعفر صفایی مزید معاون طرح و توسعه بانک در این نشست به نقش تفکر ارزشی در پیشبرد اهداف بانک پرداخت و آن را عاملی مهم در رشد و تعالی سازمان عنوان کرد و گفت: رشد و بالندگی امروز بانک مرهون روحیه ارزشی همکاران متعهد و متخصص آن است.

معاون طرح و توسعه بانک با تاکید بر خروج املاک مازاد و دارایی های سمی، خاطر نشان کرد: خوشبختانه استان کرمان در زمره استانهایی بوده که بهترین عملکرد را در این مقوله داشته و بیشترین املاک را به فروش رسانده است.
صفایی مزید افزود: تلاش مجموعه همکاران در مبحث کاهش معوقات باید استمرار داشته باشد و در کنار وظایف مهمی همچون جذب منابع و پرداخت تسهیلات در اولویت برنامه های همکاران قرار گیرد و با جدیت و اهتمام پیگیری شود.
معاون طرح و توسعه بانک ادامه داد: برنامه های جامعی برای سال جاری در نظر گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم به تمام تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم؛ لیکن یکی از شروط مهم تحقق برنامه ها داشتن نظم و انضباط مدیریتی و مالی است که با رصد مستمر و پیگیری مداوم حاصل می شود.
دکتر صفایی مزید عنوان داشت: یکی از مهم ترین برنامه های سال جاری پایش ستاد اداره امور شعب استانها با هدف افزایش تحرک و تکامل بیشتر ستاد های کشور است که بر اساس مدل ژاپنی IBMS اجرا و پس از پایش و تحقیق و تکمیل فرم ها به هر کدام از دوایر ستاد نمره فنی تعلق می گیرد که این نمره قابل استناد است.
وی در پایان از پیاده سازی طرح جدیدی در بانک خبر داد و گفت: این طرح بستر ساز تحکیم صنایع داخلی و در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی اجرا می شود و بر اساس آن، هر شعبه و یا ستادی که موفق به راه اندازی یا احیای واحد تولیدی در سراسر کشور شود مورد تقدیر قرار می گیرد.
در این نشست علی جعفری رئیس اداره امور شعب استان کرمان- نیز ضمن بیان گزارشی از عملکرد استان عنوان داشت: حضور چهار رئیس شعبه استان در جمع روسای برتر شعب و پنج رئیس دایره در میان نفرات اول تا سوم دوایر امور شعب استانها نشان از پویایی، پشتکار و پیگیری های همکاران استان کرمان دارد.
گفتنی است در همایش مدیران عالی بانک از رؤسای شعب شهر بابک، ابوذر، زرند و سیرجان تقدیر به عمل آمد و تندیس رتبه دوم بهره وری به استان کرمان تعلق گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: