کد خبر: ۶۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بيان داشت: حمايت از اقشار آسيب پذير و کم توان جامعه به ويژه مادران و كودكان از وظايف تمامي خيرين است.
حمایت از برنامه های فرهنگی مادران و کودکاندکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازديد از جمعيت طلوع بي نشان ها بيان داشت: حمايت از اقشار آسيب پذير و کم توان جامعه به ويژه مادران و كودكان از وظايف تمامي خيرين، سازمان ها و نهادها مي باشد و اين بانك در راستاي مسئوليت هاي اجتماعي خود به اين حوزه ورود كرده است.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مديرعامل، محسن پدرام رييس هيات مديره، عيسي امامي و حسن تليکاني اعضاي هيات مديره و مديران ارشد بانك قرض الحسنه مهر ايران با اهدف كمك به كاهش آسيب هاي اجتماعي و توانمندسازي افراد آسيب پذير، به دعوت اكبر رجبي مدير مجموعه مردم نهاد طلوع بي نشان ها از بخش هاي مختلف، سراي مهر به عنوان اولين مركز نگهداري زنان و كودكان كارتن خواب جمعيت طلوع بي نشان ها و همچنين سراي نور كه از مراكز اقامتي درماني بلند مدت كشور است كه ميتواند به طور قانوني پذيرنده كودكان پسر آسيب ديده از اعتياد و كارتن خوابي باشد، بازديد كردند.
دکتر اکبری در حاشیه این بازدید اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران حمايت از جامعه زنان به عنوان اقشار آسيب پذير و تاثير گذار در روند پيشرفت جامعه را در سرلوحه خود قرار داده و تاکنون در اين زمينه گام هاي موثر و مطلوبي برداشته است.
وی ادامه داد: پرداخت ۳۳ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با اعتبار یک هزار میليارد ريال به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست از جمله اقداماتي است که بانک در مسير توانمندسازي اين قشر از جامعه طراحي و برنامه ريزي کرده است.
مرتضی اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران طرح اندوخته بانوان مهر ايران را با کمك معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري اجرايي كرده است و آمادگي لازم براي حمايت از اقشار آسيب پذير به ويژه جامعه زنان را دارا مي باشد.
گفتنی است، در این دیدار، از خانه مهر (کارگاه ساخت استیکر و گيفت)، تن پوش مهر ( کارگاه دوخت مانتو)، نهال مهر (گلخانه پرورش کاكتوس) و كارگاه صنايع دستي واقع در سراي نور بازديد به عمل آمد و مديران ارشد بانك قرض الحسنه مهر ايران از نزديك با عملكرد اين مجموعه آشنا شدند.
در این بازدیدها، مجید وکیل مشاور مديرعامل و رييس اداره کل حوزه مديريت، محبوبه رنجبر رييس و حميدرضا صمدي معاون اداره روابط عمومي و بازاريابي نيز حضور داشتند.
شایان ذکر است، جمعیت طلوع بی نشان ها سازمانی است مردم نهاد، غير دولتي و غير سياسي که با انگيزه والاي کمک به همنوع و با هدف حمايت از زنان، مردان و كودكان آسيب ديده اجتماعي از سال ۱۳۸۸ به صورت رسمي آغاز به كار كرده و به عنوان حامي تخصصي افراد درگير با معضل كارتن خوابي، فعاليت خود را در هفت حوزه جذب، درمان، سرپناه، آموزش، اشتغال، بازگشت به خانواده و بازگشت به بدنه جامعه متمركز نموده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: