کد خبر: ۶۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید. به نام خدا- سوم ­خرداد و سالروز آزادی خرمشهر، یادمان شکوهمند همبستگی و ایستادگی مردم ایران برای دفاع از تمامیت ارضی و استقلال ایران سرافراز است.

 ندای آزادی خرمشهر که در روز سوم ­خرداد 1361 طنین­ انداز شد، در حقیقت فریادِ رسای جوانان غیور و پیشقراولان دفاع از انقلاب و کشور اسلامی بود که برای همیشه و در همه جای این سرزمین اهورایی به گوش خواهد رسید و شادی­ بخش دل­ های همه ایرانیان خواهد بود.

این روز مبارک و فرخنده را گرامی می­ داریم و در مقابل ایثار و فداکاری دلاور مردانی که با ایثار جان و جوانی خود خرمشهر سرافراز را از دست دشمن نابکار آزاد کردند، سرتعظیم فرود می ­آوریم. به روان پاک شهدای عملیات بیت ­المقدس و آزادی خرمشهر درود می ­فرستیم و برای همیشه قدردان خانواده ­های شهدا و ایثارگران و رزمندگان قهرمان کشورمان خواهیم بود.

از فرصت استفاده می­ کنم و این روز فرخنده را به همه همکاران ایثارگر و آزاده و همچنین خانواده­ های معظم شهدای بانک کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می­ کنم و از درگاه خداوند بزرگ، برای همه آن ها آرزوی سربلندی و موفقیت روز افزون دارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: