کد خبر: ۶۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
سازمان مدیریت بحران کشور با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی جدید، درباره رگبار ، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در برخی مناطق هشدار داد.
هشدار هواشناسی به مردم در خصوص صاعقه و سیل
سازمان هواشناسی درباره افزایش خطر صاعقه زدگی و وقوع سیل در برخی مناطق کشور هشدار داد.

در همین رابطه سازمان مدیریت بحران کشور با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی جدید، درباره رگبار ، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در برخی مناطق هشدار داد.

این سازمان به هموطنان تاکید کرد، تا اطلاع بعدی، از اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها، لایروبی قنوات و کانال ها خودداری کنند.

سازمان هواشناسی هم با اشاره به ادامه بارشهای رگباری در بیشتر مناطق کشور؛ به کشاورزان مناطق شمالی و عشایر و دامداران راسته البرز هشدار داد، امروز و فردا مراقب برخورد صاعقه باشند.

بنابراعلام سازمان هواشناسی، در برخی استانهای شمالی، با ورود و فعالیت سامانه جدید بارشی ، دمای هوا  8 تا 12 درجه کاهش می یابد.

تهران هم عصر دیروز هم شاهد بارش باران همراه با تندباد و گرد و خاک بود. سرعت تندباد تهران، حدود 40 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. تندباد قوی عصر چهارشنبه در پایتخت هم متاسفانه ، یک کشته و 75 زخمی برجای گذاشت.

برچسب ها: هواشناسی ، صاعقه ، سیل ، طوفان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار