کد خبر: ۶۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
آشنایی با معجزه دانایی در دنیای کسب و کار
ناپلئون هیل، نویسنده این اثر کلاسیک در دهه ۱۹۲۰، شما را یاد عموی پیر و دانایی خواهد انداخت که توصیه‌ هایی درباره شغلتان، زندگی و عشق به شما می‌ دهد.

کتاب "بیندیشید و ثروتمند شوید" به شما نشان می دهد که چگونه از قدرت تفکر مثبت برای ایجاد یک نقشه شخصی استفاده کنید تا بتوانید به ثروت، اعتماد به ‌نفس و خلاقیت برسید.
ناپلئون هیل، نویسنده این اثر کلاسیک در دهه ۱۹۲۰، شما را یاد عموی پیر و دانایی خواهد انداخت که توصیه‌ هایی درباره شغلتان، زندگی و عشق به شما می‌ دهد.
این کتاب کلکسیونی بی‌نظیر از نکاتی است که بر پایه نظریه ‌های اندرو کارنگی، استاد هیل، بنا شده و گستره وسیعی از کارهای عملی (مثل آماده کردن رزومه) تا مباحث عصر جدید همچون صحبت درباره قدرت‌ های نامحدود جهان را شامل می‌شود.
البته درست مثل یک عموی پیر، هیل می‌ تواند در بعضی مواقع فراموش ‌کار شده یا تکرار مکررات کند ولی از آنجا که توانسته حجم زیادی از دانش خود را در یک کتاب کوچک جمع ‌آوری کند، دوست دارید آن را دوباره و دوباره بخوانید.
مطالعه این اثر کلاسیک را به هر کسی که می‌خواهد از نردبان شغلی بالا برود و در سر هوای موفقیت دارد، توصیه می شود.
این کتاب در سال 2016 میلادی نیز به عنوان یکی از برترین کتاب های دنیا در زمینه سرمایه گذاری و موفقیت نام گرفت و توانست نقشه راه بسیاری از مردان موفق در دنیا شود.
اثر فوق در سال 1937 توسط ناپلئون هیل نوشته شد که به گفته خودش با همکاری تاجر ثروتمند آمریکایی "اندرو کارنگی" نوشته شده است. این کتاب تعالیمی در خود دارد که به خواننده کمک می کند توسط نیروی فکرش به ثروت و موفقیت در زندگی اش دست یابد.
افراد مشهوری همچون محمد علی کلی، بوکسور مشهور این کتاب را تحسین کرده و راز موفقیت خود دانسته اند.
در بخشی از این کتاب آمده است:  "در هر بخش این کتاب من به راز رسیدن به ثروت اشاره کرده ام که خودم به شخصه از مطالعه زندگی 500 نفر از ثروتمند ترین افراد کره زمین کشف کرده ام اما هیچ اشاره مستقیمی به آن نکرده ام. شما میتوانید با خواندن هر فصل یک قسمت از پازلِ این رمز بزرگ را درک کنید و قطعات پازل را در ذهن تان در کنار هم قرار دهید"
این کتاب برعکس کتاب های دیگر کیفیتش نسبت به خواننده اش تعیین می شود.
شما اگر بدنبال راز موفقیت و کسب ثروت هستید، هرآنچه را که میخواهید از این کتاب درک خواهید کرد. اگر بدنبال راهی برای رهایی از زندگی روزمره تان هستید، جوابتان را از این کتاب دریافت خواهید کرد. اما اگر بدنبال مباحثی مانند مدیریت زمان هستید این کتاب طبیعتا برای شما کارساز نخواهد بود.
این کتاب راجع به قانون جذب (راز) صحبت نمی کند. برعکس بیشتر بر روی عمل و اراده شما تکیه میکند و راز موفقیت شما را عمل در کنار تصورات ذهنی صحیح اعلام می کند


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار