کد خبر: ۶۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران گفت: انرژی یکی از اهرمهای قدرت ما در منطقه است و می توانیم بواسطه صادرات آن، برای خود امنیت و ثبات ایجاد کنیم.
دکتر صالح آبادی: انرژی یکی از اهرمهای قدرت ما در منطقه است

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، دکتر علی صالح آبادی در نشست مشترک با اعضای فدراسیون صادرات انرژی وصنایع وابسته ایران با اعلام این مطلب افزود: می توانیم از طریق صادرات انرژی به کشورهای آسیای میانه و همسایه، مبادلات تجاری خود را ارتقا دهیم.
وی ضمن توصیه به اعضای این فدراسیون برای ورود به پروژه های حوزه انرژی در کشورهای همسایه تصریح کرد: برای جذب سهامداران در پروژه ها بهتر است به اهلیت و میزان توجه به تعهداتشان دقت شود تا بانک توسعه صادرات که یک بانک دولتی است با مشکل مواجه نشود.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات که پیشتر با هدف بررسی و حل موضوعات مشترک نمایندگان این بانک را برای حضور در کارگروه مشترک با این فدراسیون معرفی کرده بود، برپایبندی این بانک برای ادامه همکاریها تاکید کرد.
اعضای فدراسیون صادرات انرژی در این جلسه با طرح دیدگاههای خود، راهکارهایی را در خصوص چگونگی مواجهه با تحریم آمریکا و استفاده از پتانسیل دیگر کشورهای اروپایی و آسیایی دراین عرصه ارائه کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر: