کد خبر: ۶۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب از سوی سازمان تامین اجتماعی، موجب به حداقل رساندن شرایط بحرانی تولیدکنندگان و افزایش روند فعالیت آنها می شود.
بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان شرایط بحرانی تولیدکنندگان را به حداقل می رساند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر معصومه آقا پورعلیشاهی اظهار داشت: حوادث و بلایای طبیعی، تحریم ها و نوسانات ارز موجب مشکلاتی برای تولیدکنندگان و مانع انجام تعهدات آنها شد.
وی افزود: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان اقدامی بسیار ارزشمند از سوی تامین اجتماعی است و این عمل کمک شایانی به کارگاه هایی که در رکود بودند یا به تازگی از رکود خارج شده اند، می کند.
وی با بیان اینکه کارگاه ها به علت نوسانات اقتصادی و کاهش نقدینگی حتی در پرداخت روزانه حقوق کارگران مشکل داشتند، افزود: عدم پرداخت حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی صرفا ناشی از عدم توان مالی کارفرمایان بوده است.
دکترآقا پور علیشاهی با اشاره به منفعت تولیدکنندگان و سازمان تامین اجتماعی از مزایای این قانون گفت: اجرای قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب به نفع سازمان تامین اجتماعی است که منابع را تامین کند. همچنین تولیدکنندگان از بدهی های خود باخبر شوند تا از این تسهیلات استفاده کنند.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام سازمان تامین اجتماعی در خصوص بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب بسیار مناسب و مساعدت بزرگی برای تمامی کارگاه ها و واحدهای اقتصادی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: