کد خبر: ۶۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
وقتی قیمت خودرو در طول یک سال دو برابر می شود!
این روزها در بازار خودروی کشور هر چند مشتری وجود ندارد، ولی قیمت‌ها به شکلی غیرقابل باور در حال افزایش است. مزدا3 با قیمت 300، پژو 2008 با قیمت 215 و استپ وی با قیمت 120 میلیون از جمله آگهی‌هایی است که بازار خودرو کشور را بیشتر به خیمه شب‌بازی مبدل کرده است.
آگهی های عجیب و غریب در بازار آشفته خودرو + جدول
این روزها در بازار خودروی کشور هر چند مشتری وجود ندارد، ولی قیمت‌ها به شکلی غیرقابل باور در حال افزایش است.
مزدا3 با قیمت 300، پژو 2008 با قیمت 215 و استپ وی با قیمت 120 میلیون از جمله آگهی‌هایی است که بازار خودرو کشور را بیشتر به خیمه شب‌بازی مبدل کرده است.
بر اساس این گزارش قیمت دیگر خودروهای خانواده پژو شامل 508 و 301 که به صورت وارداتی در مرحله اول توسط ایران خودرو عرضه شده اند نیز در بازار افزایش یافته، هر چند که این افزایش به اندازه قیمت پژو 2008 نبوده است.
دیگر محصول وارداتی ایران خودرو که رنو کپچر است نیز در بازار با افزایش قیمت مواجه شده و هم اکنون برچسب قیمت 205 میلیون تومانی را بر خود دارد.
به نظر می رسد بازار خودرو این روزها به عرصه تاخت و تاز دلال ها و سودجویان تبدیل شده است و این بار برخی در حوزه خودرو قصد دارند وضعیت بازار خودرو و اقتصاد کشور را از آنچه که هست ویران‌تر کنند.
برخی فروشندگان خودرو این روزها در حال ماهیگیری از آب گل‌آلود برهم زدن برجام از سوی آمریکا هستند. بازار آگهی‌های فیک و بی محتوای فروش خودرو در کشور بسیار داغ شده است و بیشتر جنبه سرگرمی هم برای فروشنده هم خریدار پیدا کرده است.
اخرین پیش بینی ها از بازار حاکی است قیمت خودروهای وارداتی همچنان صعودی است و هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی این افزایش قیمت‌ها را بگیرد .در جدیدترین لیست قیمت بدست آمده از نمایشگاه‌های خودرو تهران، شاهد نیم میلیاردی شدن برخی خودروهای کره‌ای در بازار هستیم که در ماه رمضان سال گذشته این خودروها دقیقا با نصف قیمت درج شده در بازار به فروش می رسیدند!
برای درک بهتر این وضعیت آشفته جدول زیر را ببنید و قیمت ها را به فاصله 10 روز با هم مقایسه کنید:
آگهی های عجیب و غریب در بازار آشفته خودرو + جدول
 


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار