کد خبر: ۶۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
دایی پیشنهاد معاوضه ترابی با گران‌ترین پرسپولیسی را رد کرد
پیشنهادی که برانکو برای جذب مهدی ترابی به مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه کرد، معاوضه گادوین منشا که بیشترین دستمزد را در پرسپولیس می‌گیرد با مهدی ترابی بود، درخواستی که از سوی علی دایی رد شد.
تیر برانکو به سنگ خورد
در نقل و انتقالات تابستانی سرخپوشان علیرغم محرومیت تا اینجا سه بازیکن خود را از دست داده‌اند و این در حالی است که مهدی شیری و مهدی شریفی را به لیست خود اضافه کرده‌اند.
در لیست پرسپولیس برای فصل هجدهم تا این لحظه علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، مهدی شیری، شایان مصلح، احسان علوان زاده، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، آدام همتی و گادوین منشا قرار دارند تا جمع این نفرات به 17 نفر برسد.
در چنین شرایطی پرسپولیس تنها یک جای خالی دیگر برای حضور در نقل و انتقالات و جذب بازیکن بالای 23 سال در لیست خود دارد. این جای خالی البته گفته می‌شود برای سروش رفیعی رزرو شده است و شماره هفت سابق سرخپوشان با توجه به شرایط موجود به دنبال این است تا به راه حل مناسبی برای بازگشت به این تیم دست یابد.
سروش که تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان را مصرانه به دنبال خود می‌بیند، به دنبال این است تا با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم در تیمی فعالیت کند که بتواند نیم فصل مجوز بازگشت به سرخپوشان را دریافت کند. شرایطی که مورد قبول دو تیم فعلی قرار نگرفته و تراکتور و سپاهان نمی‌خواهند یکی از ارزشمندترین بازیکنان نقل و انتقالات تابستانی را تنها یک نیم فصل در جمع خود داشته باشند. اتفاقی که باعث شده تا سروش تا این لحظه پاسخی به درخواست مذاکره این دو تیم ندهد.
پرسپولیس که با تمدید قرارداد با کمال کامیابی نیا اکنون یک جای خالی دیگر در لیست خود دارد و اگر وحید امیری را نیز دیگر بازیکن جداشده‌ی احتمالی این تیم بدانیم آنها سه سهمیه برای حضور در نقل و انتقالات زمستانی در لیست خود دارند.
با توجه به این اتفاقات و اولین موفقیت باشگاه برای تمدید قرارداد با کمال کامیابی نیا، تک سهمیه باقیمانده دیگر همانطور که گفته شد باید در شرایطی سنجیده شود که نیازهای این تیم به یک مدافع میانی، یک هافبک که احتمالا سروش رفیعی خواهد بود و در نهایت یک مهاجم را برطرف کند و باید دید در میان حضور عجیب باشگاه در نقل و انتقالات باید منتظر نام کدام بازیکن دیگر برای عقد قرارداد با این تیم ماند.
البته باشگاه به دنبال این است تا در صورتی که با بازیکنان زیر 23 سال مناسبی که مدنظرش است (مهدی ترابی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های آنهاست) به توافق دست نیابد از بین دو بازیکنی که به تازگی رده سنی زیر 23 را در این تیم پشت سر گذاشته‌اند برای جدایی در نیم فصل به توافق دست یابد.
باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی ترابی دو راهکار را مدنظر داشت که تا الان در هر دو زمینه ناکام مانده است. اول اینکه این باشگاه با درخواست از ستاد کل نیرو‌های مسلح در نظر داشت حداقل اجازه جذب یک بازیکن سرباز را داشته باشد تا از این طریق بتواند ترابی را به خدمت بگیرد که این امر منتفی شد، چرا که ستاد کل نیروهای مسلح به سرخابی‌ها اجازه جذب بازیکن سرباز را نداد.
راهکار دیگری که برانکو ایوانکوویچ به مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه کرد، پیشنهاد معاوضه گادوین منشا که بیشترین دستمزد را در پرسپولیس می‌گیرد با مهدی ترابی بود، درخواستی که از سوی علی دایی رد شد. باشگاه سایپا و سرمربی این تیم تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن ستاره ملی‌پوش تیم خود نیستند و قصد دارند در نیم‌فصل این بازیکن را به اروپا ترانسفر کنند.
با توجه به اینکه برانکو روی جذب ترابی حساب کرده است باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس این بار چه پیشنهادی را به سایپایی‌ها می‌دهند.

تیر برانکو به سنگ خورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار