کد خبر: ۶۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در اردیبهشت ۹۷ :
براساس گزارش ارزشيابي كيفي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران در ارديبهشت ماه 97، سايپا 131 و 132 از محصولات گروه خودروسازي سايپا موفق به افزايش كيفيت و دريافت دو ستاره كيفي شدند.
دو ستاره كيفی براي سايپا 131 و 132

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، گروه خودروسازي سايپا بر اساس اجراي فرايندهاي خاصي در تامين قطعات و توليد باكيفيت  و اجراي پروژه هاي ارتقاي كيفي موفق شده است در ارديبهشت ماه 97 دو مدل از خانواده پرايد كه پيش از اين با يك ستاره كيفي توليد مي شدند را به شرايطي در توليد برساند كه حائز دريافت دو ستاره كيفي در رده قيمتي كمتر از 25 ميليون تومان در بخش خودروهاي سواري شوند.

سايپا 131 و 132 از خودروهاي اقتصادي خانواده  X100( پرايد ) محسوب مي شوند كه با توجه به قيمت اقتصادي و خدمات پس از فروش ارزان و مناسب همچنان طرفداران زيادي در بين مردم دارند.

همچنين در گزارش ارزشيابي كيفي خودروها در ارديبهشت ماه امسال ،  از محصولات ديگر گروه خودروسازي سايپا ، در رده قيمتي 50 تا 75 ميليون تومان خودروهاي چانگان CS 35  و H330  سه ستاره كيفي و در رده قيمتي 25 تا 50 ميليون تومان خودروهاي ساندور و پارس تندر موفق به اخذ چهار ستاره كيفي از شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران شدند.

گفتني است در گزارش ارزشيابي كيفي خودروها در ارديبهشت ماه سال جاري در بخش خودروهاي سنگين، همچنان كاميون ولوو باري FM460  و كشنده FH460 و FH500  از محصولات شركت سايپاديزل با اخذ چهار ستاره كيفي جزو باكيفيت ترين خودروهاي توليد داخل محسوب مي شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر: