کد خبر: ۶۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
آیین معارفه محمدرضا موحد مدیر جدید مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه ایران در ساختمان این مجتمع برگزار شد.
معارفه مدیر مجتمع تخصصی بیمه های زندگی بیمه ایران

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این آیین محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران با تاکید بر لزوم افزایش سهم بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت گفت : در حال حاضر سهم پرتفوی بیمه های زندگی شرکت حدود 6 درصد است و با تغییر رویه و فروش هدفمند باید متناسب با تکالیف قانونگذار ارتقاء یابد.
معاون فنی بیمه ایران افزود :بیشترین ترکیب پرتفوی کنونی شرکت های بیمه ازفروش بیمه های شخص ثالث  ودرمان تامین می شودوبرای تغییر این روند واصلاح ترکیب پرتفوی در شرکت، اعمال سیاست های جدید در دستور کار قرار دارد و همزمان با آن نیز اقدامات مثبتی از سوی مدیریت بیمه های اشخاص برای نظارت، کنترل و مدیریت بیمه درمان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بیمه های زندگی در دو بخش پس اندازی و ریسکی ارائه می شوند که بخش پس اندازی آن بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار دارد ولی این بخش ریسکی بیمه های زندگی است که باید توسعه یابد چرا که عملکرد مناسبی ایجاد می کند.
زاهدنیا بیمه زندگی مان را به عنوان نمونه بسیار خوبی از نوع بیمه های زندگی برشمرد واظهار داشت: با همکاری کارشناسان این حوزه بزودی نقاط ضعف این بیمه نامه برطرف شده و محصولی غنی شده و بهبودیافته آن به بازار بیمه ای کشور ارائه خواهد شد. بیمه ایران در بخش پوشش های ریسکی علاوه بر طرح های مختلف " طرح بیمه زندگی مان" را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
محمدرضا موحد مدیر جدید شعبه تخصصی بیمه های زندگی بیمه ایران نیز در این جلسه، تاکید مدیران ارشد شرکت برای فروش بیمه نامه های زندگی را نشان دهنده اهمیت این بیمه نامه برای آینده کشور دانست وگفت: در حال حاضر بیشترین ترکیب جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که این جمعیت در آینده با هم به سنین پیری خواهند رسید لذا طراحی بیمه های زندگی متناسب با وضعیت درآمدی مردم می تواند سرمایه عظیمی را برای اقتصاد کشورجذب کرده وبیمه شدگان می توانند در دوران کهنسالی با حمایت های شرکت های بیمه از زندگی خوبی برخوردار شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: