کد خبر: ۶۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون گفت بانک توسعه تعاون تمامی منابع، امکانات و موجودیت خود را برای پیشبرد طرح اشتغال‌زایی به کار گرفته است.
همکاری بانک توسعه تعاون با دولت در طرح بزرگ اشتغال‌زایی
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی مسائل طرح اشتغال و آموزش سامانه جامع نظارت اعتباری بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌منظور تسهیل و پیشبرد اجرای طرح اشتغال تفویض اختیارات به شعبه و مدیریت‌های استانی را به بالاترین سطح ممکن رسانده است تا در چارچوب مقررات و مطابق اصول دستگاه‌های نظارتی پرداخت تسهیلات سهل‌تر صورت گیرد.
وی افزود: بر اساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، بانک توسعه تعاون در بحث حجم پرونده‌های بررسی‌شده و تسهیلات پرداختی جایگاه اول را در میان بانک‌های عامل این طرح دارا می‌باشد.
 در این جلسه حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری نیز خاطرنشان کرد: همکاری کامل استان‌ها سبب افزایش کیفیت و سرعت در پرداخت این تسهیلات خواهد شد.
مدیر اعتباری به‌عنوان نماینده اصلی نظام بانکی در کارگروه ملی افزود: در جلسات مهمی که در سطح کارگروه‌های ملی برگزارمی شود مسائل و مشکلات در ارائه این تسهیلات تشریح می‌گردد و راه‌حل‌های لازم جهت اجرای هرچه بهتر طرح ارائه می‌گردد که در این خصوص بانک توسعه تعاون روند مناسبی را دنبال نموده است.
در این جلسه که عضو هیئت‌مدیره و تعدادی مدیران ستادی حضور داشتند مدیران شعب استان‌ها نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس با طرح مسائل و ابهامات فضای تعاملی خوبی را برای تبیین و شفاف‌سازی موارد مطرح نمودند. در ادامه آموزش سامانه جامع نظارت اعتباری توسط همکاران اداره نظارت بر اعتبارات به‌صورت ویدئوکنفرانس جهت مدیران و همکاران استانی انجام شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: