کد خبر: ۶۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
بر اساس گزارش سازمان برنامه‌وبودجه کشور بر مبنای تسهیلات مصوب به کل منابع تجهیز شده، بانک توسعه تعاون بهترین عملکرد را داشته است.
بانک توسعه تعاون رتبه اول در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی را کسب کرد

حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد استان‌های زنجان، قزوین و گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی با تأکید بر اهمیت و ضرورت ایجاد اشتغال در کشور خاطرنشان کرد: امروزه بحران بیکاری یکی از معضلاتی است که بیشتر خانواده‌ها در کشور با آن درگیر هستند و برای رفع این معضل دو طرح اشتغال پایدار روستایی و فراگیر در اواخر سال گذشته ابلاغ شد.

وی افزود: پس از ابلاغ این طرح بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل با تشکیل کارگروه ویژه اشتغال نهایت توان خود را در سرعت بخشی و افزایش کیفیت اجرای این طرح‌ها به کاربست و آن را ازجمله راهبردهای اصلی بانک در سال جاری قرارداد.

مهدیان اجرای این طرح‌ها را فرصتی مغتنم در جهت همسویی باسیاست‌های نظام، دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود و افزود: ایجاد اشتغال ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های دولت به شمار می‌آید و بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون اهتمام ویژه‌ای در اجرای هرچه بهتر آن خواهد داشت.

مهدیان بر هماهنگی مضاعف بین ستاد و صف در تسریع روند پرداخت تسهیلات تأکید کرد و افزود: کلیه شعب در سراسر کشور باید با افزایش تمرکز و دقت بر روی این پرونده‌ها پرداخت این تسهیلات را سرعت بخشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: