کد خبر: ۶۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
به‌منظور تسهیل فرآیند و کاهش زمان پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، بانک توسعه تعاون تا سقف 60 میلیارد ریال به مدیریت شعب استان‌ها تفویض اختیار کرد.
پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی تا سقف 60 میلیارد ریال به استان‌ها تفویض شد
فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد استان‌های زنجان، قزوین و گیلان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و فراگیر با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات، سعی نموده است تا با تدوین آیین‌نامه‌های جدید، پرداخت این تسهیلات را سهل و راحت نماید و براین اساس علاوه بر تفویض اختیار به استان‌ها تا سقف 60 میلیارد ریال، وثایق را نیز به‌صورت مرحله‌ای از متقاضیان اخذ خواهد نمود.

عضو هیئت‌مدیره بابیان این مطلب که بر اساس گزارش سازمان مدیریت بانک توسعه تعاون رتبه اول را در پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال کسب کرده است خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون در این خصوص سعی نموده است تا با استفاده از مشاوران و کارشناسان اعتباری و سرمایه‌گذاری متقاضیان را در دریافت تسهیلات یاری نماید.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های ملی در استان‌ها خاطرنشان کرد: پرداخت تسهیلات در سطح ملی تا سقف 15 میلیارد تومان می‌باشد که اجرای این طرح‌ها در استان‌ها اثرات مثبتی بر تولید داخلی و افزایش اشتغال جوانان خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر: