کد خبر: ۶۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
ایرانسل بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت 4G برای مشترکانی که در ایام جام جهانی فوتبال به روسیه سفر می‌کنند در نظر گرفته است.
ایرانسل بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت 4G برای جام جهانی در روسیه معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در فاصله ۲۰ خرداد تا ۲۹ تیر ماه جاری ایرانسلی‌هایی که به روسیه سفر می‌کنند می‌توانند با شماره گیری کد #۸*۱۱۱۱* یا مراجعه به نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» از بسته ویژه روزانه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ بهرمند شوند.

علاوه براین ایرانسل این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است که از بسته‌های اینترنت رومینگ رایگان یا هفتگی با قیمت‌های مقرون به صرفه در شبکه اپراتورهای MTS و Tele2 استفاده کنند.

ایرانسل بسته‌های رایگان و ویژه اینترنت 4G برای جام جهانی در روسیه معرفی کرد

مشترکان ایرانسل برای دسترسی به پیشنهاد ویژه ۱۰ مگابایت اینترنت رایگان علاوه بر شماره‌گیری کد دستوری یادشده می‌توانند با مراجعه به قسمت «پیشنهادهای شخصی شما» در نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز این بسته‌ را به صورت روزانه فعال و از آن استفاده کنند.

بسته‌های ویژه یک هفته‌ای ۱۵۰ تا ۱۰۲۴ مگابایت (یا ۱ گیگابایت) در نظر گرفته شده مطابق جدول زیر با استفاده از شبکه اپراتورهای یاد شده در اختیار مشترکان ایرانسل است.
نام:
ایمیل:
* نظر: