کد خبر: ۶۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
مراسم معارفه و تجلیل از مدیران امور "شعب و بازاریابی" و "هماهنگی حوزه مدیریت پست بانک ایران با حضور مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران این بانک، 27 خردادماه سال جاری برگزار شد.
معرفی مدیران امور

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، خسرو فرحی مدیرعامل این بانک در مراسم فوق ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: تکیه بر نیروهای انسانی کارآمد و حمایت از آنان در حوزه های مختلف بانک، اثربخشی جایگاه پست بانک ایران را در نظام اقتصادی کشور به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: تغییرات و جابجائی مدیران در راستای اجرای برنامه های جدید بانک و استفاده از توان و پشتکار آنان در دیگر حوزه های بانک است که با توجه به وظایف جدید و برنامه‌ریزی درست می‌توانند به خوبی این مسئولیت‌ها را انجام و با همدلی جایگاه بانک را بیش از پیش ارتقاء دهیم.
مهندس راسخ معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی در این جلسه با اشاره به فرمایش حضرت امام علی (ع) که؛ "در گردش روزگار گوهر و وجود ذاتی مردم خودش را به نمایش می‌گذارد" اظهارداشت: با توجه به تلاش‌ها و کوشش های ارزنده پست‌بانک‌ایران در نظام بانکی کشور و همچنین عاملیت بانکی وزات متبوع امیدواریم که این بانک به جایگاه حرفه‌ای و اصلی خود که همان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و بزرگترین خرده بانکدار کشور است بیش از پیش دست یابد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تسریع در راه‌اندازی دولت الکترونیک و مزایای آن تأکید کرد: انجام این مهم می‌تواند گام بزرگی در کاهش هزینه‌های دولت و همچنین فساد اداری را به همراه داشته باشد و پست بانک ایران نیز بعنوان یک بنگاه اقتصادی می تواند در کنار وزارت ارتباطات که متولی حوزه‌های IT و ICT است در راستای این مهم گام های اساسی بردارد. 
سیدجمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی در راستای گسترش همکاری‌های وزارت متبوع و پست بانک ایران اظهار امیدواری نمود که با ارتقاء این مهم پرچم خدمات‌رسانی وزارت متبوع به آحاد مردم در رسانه ها برافراشته باشد.
گفتنی است: در این مراسم از سوی مدیرعامل بانک ابلاغ انتصاب؛‌ داود کریمی به سمت سرپرست مدیریت امور شعب و بازاریابی، محمدرضا فرنقی‌زاد به سمت امور هماهنگی حوزه مدیریت و محمود شیردل به سمت مشاور امور شعب و بازاریابی به آنان اعطاء شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: