کد خبر: ۶۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
بازار خودرو آرام گرفت
رکود فروش خودرو امروز در حالی در بازار رقم خورده که طی روزهای گذشته رشد قیمت ها عاملی شده بود تا هر کس برای سود بیشتر اقدام به خرید خودرو کند.
ردپای ترامپ در افزایش قیمت خودروهای ایرانی!
رکود فروش خودرو امروز در حالی در بازار رقم خورده که طی روزهای گذشته رشد قیمت ها عاملی شده بود تا هر کس برای سود بیشتر اقدام به خرید خودرو کند. 
در بازار امروز خرید و فروش خودرو التهاب خرید کاهش پیدا کرده و کمتر کسی مشتری خرید خودرو است. رکود فروش خودرو امروز در حالی در بازار رقم خورده که طی روزهای گذشته رشد قیمت ها عاملی شده بود تا هر کس برای سود بیشتر اقدام به خرید خودرو کند. علاوه بر این هنوز شرکت های خودروساز عرضه محصولات را افزایش نداده و همین موضوع بر بلاتکلیفی بازار اضافه کرده است. آنچه در این بازار آشفته بسیاری را متعجب کرد اظهار نظر امروز شورای رقابت بود که ترامپ را متهم ردیف اول گرانی خودرو معرفی کرد.
رئیس شورای رقابت گفت: پیش از اعلام ترامپ درباره خروج از برجام مشکلی در بحث بازار وجود نداشت، اما پس از صحبت های وی این آشفتگی بازار به وجود آمد. 
خبرگزاری تسنیم در همین رابطه نوشت: رضا شیوا؛ رئیس شورای رقابت درباره افزایش قیمت خودرو گفت: در رابطه با خودروهایی صحبت می کنیم که بازار انحصاری دارند. قیمت خودرو به تعداد شرکت ها بستگی ندارد و به سهم بازار مربوط می شود و این بازار، بازار انحصاری است.
رئیس شورای رقابت گفت: بانک مرکزی سه متغیر دارد که یکی از آنها تورم بخشی است که سال به سال تورم اجزای خودرو را محاسبه می کند و‌ پس از آن ما قیمت واحد را اعلام می کنیم. بانک مرکزی تا پایان اسفند ماه قیمت تورم را محاسبه می کند و تا پایان سال به ما اعلام می کند.
وی با اشاره به جلسه ای که با خودرو سازان داشت، گفت: پیش از اعلام ترامپ درباره خروج از برجام مشکلی در بحث بازار وجود نداشت، اما پس از صحبت های وی این آشفتگی بازار به وجود آمد.
امروز اچ سی کراس با کاهش 6 میلیون تومانی با قیمت 55 میلیون تومان، چانگان با کاهش 3 میلیون تومانی با قیمت 85 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 2 با کاهش 800 هزار تومانی با قیمت 48 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.
قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:
 
ردپای ترامپ در افزایش قیمت خودروهای ایرانی!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار