کد خبر: ۶۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
دکتر فرنقی‌زاد مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت پست‌بانک‌ایران گفت: استفاده از رسانه‌های نوین از ضروری‌ترین کار روابط عمومی است.
استفاده از رسانه‌های‌نوین از ضرورت های‌ کار روابط‌عمومی است

دکتر فرنقی‌زاد مدیر امور هماهنگی حوزه مدیریت پست‌بانک‌ایران در دیدار با مدیر و کارکنان اداره‌کل روابط‌عمومی این بانک با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ابزارهای اطلاع‌رسانی متنوع گفت: استفاده از رسانه‌های نوین از ضروری‌ترین کار روابط عمومی است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی افزود: یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی تحلیل مستمر اخبار و رویدادها و تعیین راهکار متناسب با آن رویدادها جهت ارائه به مدیران سازمان است و اگر این وظیفه به‌خوبی انجام شود جایگاه مشورتی روابط عمومی تقویت می‌شود.
فرنقی‌زاد تصریح کرد: پست بانک ایران بعنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید علاوه بر حضور در حوزه رسانه‌های بانکی، در حوزه رسانه‌های فناوری اطلاعات و شبکه های مرتبط با این حوزه نیز حضوری پررنگ تری داشته باشد.
مدیرامور هماهنگی حوزه‌مدیریت پست‌بانک‌ایران؛ ابتکار و خلاقیت در اطلاع‌رسانی و ارتباط با افکارعمومی را از ضرورت‌های روابط‌عمومی دانست و افزود: درحال حاضر مردم بیشتر وقت خود را در فضای مجازی و رسانه‌های نوین می گذرانند و هرجا که مردم حضور دارند باید روابط عمومی‌ها هم آنجا فعال باشند. 
همچنین در این جلسه مهندس غلامی رئیس اداره‌کل روابط عمومی، گزارشی اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه را ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: