کد خبر: ۶۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
بيش از 5 ميليون بازديد در كمتر از 6 ساعت:
رئيس مركز مطالعات استراتژيك گروه خودروسازي سايپا گفت: طرح فروش ويژه اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا با برنامه عرضه 100 هزار خودرو به بازار در حال اجرا است.
1500 دستگاه سراتو در ساعات اوليه فروخته شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از سايپانيوز، حسن قره‌يي افزود: در اين طرح، گروه سايپا برنامه عرضه هزار و 500 دستگاه خودرو سراتو را مطابق با برنامه‌هاي توليد و باهدف پاسخ‌گويي به نياز مشتريان و كاهش التهاب بازار به مرحله اجرا درآورده كه در اين طرح سعي شد باحذف واسطه‌هاي موجود، خودروها به‌طور مستقيم به‌دست مشتريان برسد كه اين محصولات در همان ساعات اوليه فروخته شد.
به گفته وي فروش خودروهاي سراتوي عرضه شده در اين طرح از ساعت 10 صبح و با مراجعه گسترده به سايت فروش اينترنتي محصولات سايپا، آغاز شد و بنابر تدابير پيش‌بيني شده هر نفر منوط به اين‌كه طي شش ماه گذشته خريدي نداشته باشد، صرفاً يك‌بار امكان ثبت‌نام اين خودروها را داشته است.
از زمان شروع طرح تا ساعت 15 عصر، بيش از 5 ميليون و 200 هزار بازديد از سايت اينترنتي فروش خودروهاي گروه سايپا صورت گرفته است.
گروه خودروسازي سايپا طرح فروش اينترنتي محصولات خود را از امروز به اجرا گذاشته كه در آن محصولات اين گروه به روش فروش فوري با قيمت قطعي، پيش‌فروش و فروش اعتباري در حال عرضه به بازار است.
پيشتر هم معاون ارتباطات گروه سايپا هدف از اجراي اين طرح فروش را، حذف واسطه‌هاي موجود در بازار و عرضه خودرو از كارخانه به‌دست مشتريان واقعي اعلام كرده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: