کد خبر: ۶۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
دکتر کاردگر مدیر عامل بیمه آسیا کفت :معاونان فنی، منابع اصلی حوزه فنی و تخصصی مدیران عامل و شرکت های بیمه هستند.
معاونان فنی، منابع اصلی حوزه فنی شرکت های بیمه هستند
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در اولین نشست شورای معاونین فنی شرکت های بیمه که به میزبانی بیمه آسیا برگزار شد، گفت: مدیران عامل نباید درخصوص تعیین نرخ به معاونان فنی تکلیف کنند. معاونان فنی باید رأساً و براساس آمار و تحلیل نسبت به ارائه نرخ و قبول و یا رد پیشنهاد اقدام کنند.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا در ادامه افزود: از جمله وظایف شورای معاونان فنی تدوین یک منشور اخلاقی در حوزه کاری است که باید تهیه و به شرکت های بیمه ابلاغ شود. این منشور اخلاقی می تواند به عنوان مبنای کار حرفه ای بخش فنی شرکت های بیمه و در راستای اقتدار صنعت بیمه و جلوگیری از هر گونه تخلف مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر کاردگر، با اشاره به اتفاقات رخ داده در صنعت بیمه و ضرورت تشکیل این گونه شوراها و نشست ها، اظهار داشت: تجزیه و تحلیل مسائل صنعت بیمه کشور از لحاظ فنی از وظایف اصلی شورای معاونین فنی شرکت های بیمه است که با نظارت کامل سندیکای بیمه گران ایران تشکیل شده است.
مدیرعامل بیمه آسیا با تصریح مناسب نبودن ریل گذاری صنعت بیمه در گذشته و مشاهده تبعات آن در امروز، بیان داشت: کشور ما بانک محور است؛ ولی به طور حتم در آینده این روند تغییر جهت داده و به سمت بیمه ها سوق پیدا خواهد کرد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به اینکه می بایست نقش بیمه را در اقتصاد کشور پررنگ تر کنیم، گفت: یک صنعت بیمه قوی با توان بالا برای کشور بسیار مهم است و باعث تقویت اعتماد بیمه گذاران می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: