کد خبر: ۶۲۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
سرمربی تیم ملی: 90 دقیقه به دروازه حمله خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اگر شرایط فراهم باشد شاگردانش ۹۰ دقیقه روی دروازه پرتغال حمله خواهند کرد: پیش از آغاز جام جهانی ما را بخت صعود از این گروه نمی‌دانستند، اما هنوز شانس راهیابی به دور بعد را داریم.
پیش بینی کی روش از نتیجه بازی ایران و پرتغال
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید اگر شرایط فراهم باشد شاگردانش ۹۰ دقیقه روی دروازه پرتغال حمله خواهند کرد.
کارلوس کی‌روش در پی شکست یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا در گروه B جام جهانی 2018 در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مچ تی‌وی» روسیه گفت: مایلم از شاگردان تمجید کنم که شخصیت جنگنده واقعی خود را نشان دادند. ما مقابل یکی از مدعیان قهرمانی این دوره جام جهانی بازی کردیم و شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر از شکست بودیم. با این حال از اسپانیا تشکر می‌کنم که چیزهایی زیادی از این بازی به ما آموخت. ما هنوز بازی با پرتغال را در پیش داریم. هنوز شانس صعود داریم و رؤیای‌مان هم زنده است.
وی همچنین در مواجهه با پرسشی در خصوص سردار آزمون که در ورزشگاه خانگی تیم باشگاهی‌اش بازی می‌کرد، اظهار داشت: دوست ندارم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم. خودخواهی منجر به شکست تیم می‌شود، از این‌رو ما همیشه در مورد کل تیم صحبت می‌کنیم. هر یک از بازیکنان ما آماده فداکاری برای موفقیت کلی تیم بودند و آزمون هم از این قاعده مستثنی نبود. ما موقعیت‌هایی هم روی ضدحملات داشتیم. گاهی اوقات هم حملات ما به خاطر خطاهای بازیکنان اسپانیا بی‌نتیجه ماند که داور آنها را ندید، اما این هم بخشی از بازی است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تاکتیک‌هایی که برای بازی با پرتغال در نظر خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: اگر حریف به ما اجازه بدهد 90 دقیقه به دروازه آنها حمله خواهیم کرد و از آن بهره خواهیم برد. البته، تردید دارم که چنین شرایطی فراهم بیاید. ما در بازی با اسپانیا نشان دادیم که شایسته احترام هستیم و اطمینان دارم که هواداران‌مان به بازیکنان تیم‌شان افتخار می‌کنند. بازیکنان ما با سری بالا زمین را ترک کردند. پیش از آغاز جام جهانی ما را بخت صعود از این گروه نمی‌دانستند، اما هنوز شانس راهیابی به دور بعد را داریم. کار آسانی البته نداریم، اما سعی می‌کنیم بهتر شویم.
تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در بازی آخرش از مرحله گروهی جام جهانی 2018 در شهر سارانسک به مصاف پرتغال می‌رود.
پیش بینی کی روش از نتیجه بازی ایران و پرتغال

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمودمصلح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
0
0
مدام تفکر دفاعی رو القا میکنه اگر شرایط فراهم بیاد ؟خوب هر وقت حمله کردیم و تو زمین اسپانیا دیدیم که ضعف دفاع تو زمینه خودشون رو دارن وباید بیشتر حمله میکردیم .باید حمله کرد تا ضعفه دفاعیه حریف اشکار بشه ما دنباله ضعفه خط حمله حریفیم تا دفاعشون .سردار آزمون عالیه ولی باید دقایقیم به قوچان نژاد اعتماد میشد چون دقیقا تو همین مواقع همیشه کمک کرده باید حمله کرد و از همون زمین حریف بازی و ببندیم و اونجا دفاع و شروع کنیم . کاملا عقب اومده بودیم و بعداز هر دفع توپ دوباره بی هدف میزدیم زیره توپ و باز منتظره حمله حریف میشدیم دقیقا انگار اومده بودیم تو ۷۰ دقیقه بازیه دفاعمون و ببینیم و انگار تمرین دفاع میدیدیم . منکر عملکرده خوبه تیم و کارلوس کی روش نیستم و اینکه اسپانیا تیمه خطرناکو سراسر حمله ایه شکی نیست ولی فرصت داشتیم که هنوز شرایطشون آرمانی نشده ضربه بزنیم بهشون .اتفاقا تیمهای بزرگ بیشتره ضعفه دفعیشون و پشت خط حمله و هافبکا و فوروارداشون ایمن کردن و مخفی چون اینقدر حمله میکنن و برنامه ریزی رو حمله میکنن که زیاد تو فشاره دفاعی قرار نمیگیرن که ضعفشون نشون داده بشه . وقتی به تیمای هجومی برخورد میکنن میبینید که وا میدن مثله اسپانیا تو ۲۰۱۴ به راحتی حذف شد چون حریفاشون تفکره نسبی و بیشتر هجومی داشتن نه فقط یا ۸۰ درصد تدافعی . کیروش کاره بزرگی کرده ما هیچ وقت خطوط دفاعیمون در سطحه یکه دنیا به لحاظه گردهی و تیمی نبوده و برنامه بلند مدت کیروش هنوز به خط حمله تیم نرسیده ولی تا اینجاشم ایران و تو دنیای فوتبال شخصیته بزری داده .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار