کد خبر: ۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
شعبه بیمه آسیا در جلفا با حضور نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا و مدیرعامل منطقه آزاد ارس افتتاح شد.
افتتاح شعبه بیمه آسیا در جلفا

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در آیین افتتاح شعبه جلفا بیمه آسیا با تأکید بر این موضوع که امروزه تمام فعالیت­ های اقتصادی در دنیا بدون بیمه شکل نمی­ گیرد، گفت: خط ­مشی بیمه آسیا به عنوان بزرگ ­ترین بیمه خصوصی کشور مشارکت فعال در فعالیت­ ها و پروژه های بزرگ اقتصادی کشور با ارائه پوشش ­های مناسب بیمه ­ای است.

مدیرعامل بیمه­ آسیا با اشاره به توانگری فنی و مالی بیمه­ آسیا در ارائه پوشش های بیمه ای به فعالیت های اقتصادی، اظهار داشت: بیمه­آسیا به عنوان یک نهاد مالی و تأمین­ کننده آرامش، آمادگی کامل برای همکاری با مناطق آزاد در اقصی ­نقاط کشور را دارد.

مهندس نریمان، مدیرعامل منطقه آزاد ارس در سخنانی با اشاره به اینکه هر فعالیتی برای مانایی و پویایی خود نیاز به حمایت صنعت بیمه دارد، اظهار داشت: نقش صنعت بیمه در تمامی شئون زندگی افراد موثر است و ما به خدمات گسترده ­تر صنعت بیمه در این منطقه نیازمندیم.

مهندس نریمان با تبریک حسن ­نظر بیمه ­آسیا برای انتخاب و پاسخ­گویی به این نیاز، بیان داشت: انشاءا..بتوانیم همکاری گسترده ­ای با بیمه ­آسیا در تمامی زمینه­ ها داشته باشیم.

وی افزود: منطقه آزاد ارس پتانسیل ­های گسترده ­ای برای فعالیت صنعت بیمه دارد و هر پوششی که از سوی صنعت بیمه ارائه می­ شود، به توانایی و اقتدار این منطقه کمک می­ کند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تصریح ایجاد یک ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین بیمه ­آسیا و منطقه آزاد ارس در حل مشکلات پیش­ رو، گفت: منطقه آزاد ارس استعداد کسب مقام برترین در مناطق آزاد کشور را دارد و این مهم با همراهی و مشارکت صنعت بیمه کشور قابل تحقق خواهد بود.
مدیرعامل بیمه ­آسیا و هیأت همراه با حضور در دفتر مدیرعامل منطقه آزاد ارس ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت ­های منطقه آزاد، همکاری و تعامل بیشتر را مورد تاکید قرار دادند.

گفتنی است در آیین افتتاح شعبه بیمه ­آسیا در جلفا، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه ­آسیا، معاونان و مدیران منطقه آزاد ارس، مسئولان محلی، انتظامی و نظامی حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: