کد خبر: ۶۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
اکبر میر شفیعی با بیان اینکه مسکن مورد نیاز نسل جوان در کشور با کمبود مواجه است، صنعت ساختمان را یکی از صنایع جذاب در بازار سرمایه عنوان کرد.
کمبود مسکن نسل جوان در کشور

اکبر میر شفیعی، مدیرعامل شرکت بورسی سرمایه گذاری پردیس در گفتگو با پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، درباره وضعیت ساختمان در بازار سرمایه و جذابیت آن در بورس گفت: صنف ساختمان و مسکن در بازار سرمایه هر چند با افت و خیزهایی همراه بوده است اما نمی توان افت قابل توجهی را برای این صنعت متصور بود.
این مقام مسئول در شرکت بورسی ساختمانی ادامه داد: البته مواردی بوده که ارزش سهام با افت قیمتی مواجه شده اما مجدد سهام آن دارای ارزش شده است.
میرشفیعی با بیان اینکه صنعت ساختمان یکی از صنایع جذاب در بازار سرمایه است، افزود: در واقع ما در کشوری هستیم که هر چند با مسکن خالی مواجه هستیم اما مسکن مورد نیاز نسل جوان برای اقشار میان درآمدی با کمبود مواجه است لذا صنعت ساختمان در حوزه سرمایه گذاری و بورس آینده روشنی دارد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، ادامه داد: وظیفه ما به عنوان یک شرکت بورسی ساختمانی این است که نسبت به اجرای پروژه هایی اقدام کنیم که در طرح مطالعه سنجی آنها، هزینه و زمان بندی مناسبی پیش بینی شود.
این مقام مسئول افزود: شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس استان‌های سمنان و شهر پردیس را تحت پوشش قرار می‌دهد اما با توجه به اینکه یک شرکت بورسی است و باید نسبت به اجرای پروژه های سود آور مناسب اهتمام ویژه ای داشته باشد، اگر پروژه سودآور مناسبی در خارج از این دو منطقه نیز وجود داشته باشد با هماهنگی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام خواهیم کرد و آمادگی اجرای پروژه های ساختمانی خارج از دو منطقه تحت پوشش نیز وجود دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعا 22 پروژه توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن در مرحله اجرا قرار دارد، ادامه داد: این پروژه ها در تهران، پردیس، شمال کشور و استان سمنان جانمایی شده اند.
میرشفیعی افزود: در حال حاضر دو پروژه در استان مازندران توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس در حال اجرا است که یک پروژه ویلایی در شهر کلارآباد با پیشرفت فیزیکی 30 درصد و پروژه ویلایی دیگر در شهر رویان قرار دارند.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس با اشاره به پروژه های شاخص این شرکت اظهار کرد: از باب بلندمرتبه‌های برج های دوقولوی المپیک از پروژه های شاخص محسوب می شود که دو برج 27 طبقه ای با سازه فلزی نوین در مرحله اجرا قرار دارد. از باب سازه های بتنی نیز می توان به پروژه ترنج واقع در منطقه پنج تهران با 36 هزار متر مربع بنا با کاربری مسکونی – تجاری اشاره کرد.
وی افزود: پروژه المپیک در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال ساخت است و پروژه ترنج نیز در مرحله اسکلت سازی قرار دارد.
میرشفیعی گفت: از باب مجتمع های ویلایی نیز یک پروژه 94 ویلایی در شهر پردیس به نام سروستان ساخته شده که همه واحدهای این پروژه به فروش رسیده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن پردیس، افزود: در پردیس هم 700 واحد در قالب 6 پروژه تعریف شده که پیشرفت های فیزیکی این پروژه ها به طور متوسط از 30 درصد تا 70 درصد متغیر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: