کد خبر: ۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت "بیمه زندگی خاورمیانه" در محل سالن تلاش با حضور مدیران ارشد، سهامداران و نمایندگان بیمه مرکزی و سازمان بورس برگزار شد.
برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بیمه زندگی خاورمیانه، در این نشست که با حضور 81/88 درصد از سهامداران و به ریاست "دکتر محمد ابراهیم امین" برگزار شد، گزارش هیات مدیره به استماع حضار رسید و نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی گزارشی درخصوص صورتهای مالی منتهی به 96/12/29 ارائه داد و پس از پاسخگویی به سئوالات سهامداران صورتهای مالی شرکت به تصویب مجمع عمومی رسید.
تقسیم سود سهام از دیگر بحثهای مطرح شده در این جلسه بود که نهایتا با توزیع مبلغ 60 میلیارد ریال متشکل از 50 ریال برای هر سهم مورد موافقت قرار گرفت و مصوب شد. موضوع دیگر مطرح شده تصویب پاداش اعضای هیات مدیره بود که با اعلام انصراف ایشان از دریافت پاداش این مورد از مصوبات حذف گردید و پاداشی برای اعضای هیات مدیره تصویب نشد.
اعضای هیات مدیره بیمه زندگی خاورمیانه پس از رای گیری  با اکثریت آرا به شرح ذیل انتخاب شدند:
بانک خاورمیانه - پرویز عقیلی کرمانی - سید احمد احمدی هاشمی - هادی برخوردار - سید حسین سلیمی - عبدالله فاتح - خسرو اسمعیل زاده - مصطفی امیدقائمی  (علی البدل) - شرکت آسفالت طوس (علی البدل)

نام:
ایمیل:
* نظر: