کد خبر: ۶۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
شمارش معکوس برای معجزه بزرگ!
آشیل گربه مشهوری که پیش از این نیز برنده دیدار های تیم ملی کشورمان را درست پیش بینی کرده بود، با پیش بینی خود همگان را متعجب ساخت. این گربه روسی دوبار ایران را برنده مسابقه دانست!
پیشگویی عجیب گربه روسی درباره بازی ایران و پرتغال
آشیل گربه مشهوری که پیش از این نیز برنده دیدار های تیم ملی کشورمان را درست پیش بینی کرده بود، با پیش بینی خود همگان را متعجب ساخت.
آشیل گربه نام آشنای روسی که به دلیل پیش بینی هایش از برنده مسابقات جام جهانی، معروفیت زیادی در میان هواداران فوتبال در سرتاسر دنیا پیدا کرده است، بعد از پیش بینی برد ایران در برابر مراکش این بار از میان تیم های ملی ایران و پرتغال که دوشنبه ساعت 22:15 به مصاف یکدیگر خواهند رفت، تیم ملی شایسته کشورمان را پیروز میدان دانسته است و طبق خبر های منتشر شده وقتی این گربه برای بار دوم نیز خواسته است برنده مسابقه را پیش بینی کند باز هم تیم ملی ایران را برنده این جدال سخت معرفی کرده است.

*ایران در چه صورتی از گروه خود صعود می‌کند؟
پیشگویی عجیب گربه روسی درباره بازی ایران و پرتغال
تیم ملی کشورمان در پایان هفته دوم مرحله گروهی جام جهانی شانس خوبی برای صعود به دور بعدی دارد.
تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان تیم نخست قاره آسیا و یکی از اولین‌ تیم‌های جهان صعود خودش را به جام جهانی 2018 روسیه مسجل کرد و برای اولین بار در تاریخ فوتبال توانست در سید 3 قرعه‌کشی قرار بگیرد که این موضوع احتمال قرار گرفتن در گروهی آسان‌تر را زیاد می‌کرد ولی قرعه‌کشی بازی‌ها آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم و حضور در گروهی که اسپانیا، پرتغال و مراکش در آن حضور دارند به نوعی گروه مرگ را برای ما تداعی کرد. زمانی که این قرعه به نام ایران ثبت شد کمتر کسی فکرش را می‌کرد در پایان هفته دوم در حال بررسی شرایط صعود ایران به مرحله بعد باشیم آنهم در حالی که تنها یک امتیاز کمتر از دو غول اروپایی حاضر در گروه داریم.
 
*بررسی شرایط صعود ایران از گروه B
ایران همانطور که در جدول قابل ملاحظه است 3 امتیاز دارد و جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. دو تیم بالاتر از ایران یعنی اسپانیا و پرتغال 4 امتیازی هستند و یک امتیاز از ما بیشتر گرفته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد صعود ما در گرو نتیجه دیدار با پرتغال و احتمالا نتیجه بازی دیگر گروه میان اسپانیا و مراکش است. نکته قابل تامل در این میان قطعی شدن حذف مراکش از گروه است که 2 بازی گذشته خودش را باخته است و حالا این تیم بدون شانس بقا در مسابقات به مصاف اسپانیا می‌رود و همین موضوع کار شاگردان هیرو را راحت‌تر از قبل جلوه می‌دهد.
 
*در صورت پیروزی برابر پرتغال
ایران با برتری برابر پرتغال تحت هر شرایطی راهی مرحله بعد خواهد شد چرا که با 6 امتیاز بالاتر از پرتغال 4 امتیازی قرار می‌گیرد و کنار زدن یکی از رقبای مستقیمش قطعی خواهد شد. در چنین شرایطی اگر اسپانیا بتواند مراکش را شکست دهد 7 امتیازی می‌شود و به عنوان تیم اول گروه صعود خواهد کرد و ایران 6 امتیازی تیم دومی است که از این گروه راهی مرحله بعد می‌شود. اگر اسپانیا مساوی کند ایران سرگروه و اسپانیا تیم دوم خواهند بود و در صورت شکست اسپانیا به مراکش بازهم همان شرایط تکرار می‌شود و ما سرگروه خواهیم بود و تفاضل گل یا آیتم‌های دیگر میان صعود پرتغال یا اسپانیا به عنوان تیم دوم حکم می‌کند.
 
*در صورت تساوی برابر پرتغال
اگر بازی ما مقابل پرتغال با تساوی به پایان برسد شرایط کمی برای ما گره می‌خورد. ایران 4 امتیازی قطعاً پایین‌‌تر از پرتغال 5 امتیازی خواهد ایستاد و در این شرایط باید منتظر شکست اسپانیا برابر مراکش باشیم چرا که شاگردان هیرو با یک تساوی هم 5 امتیازی شده و راهی مرحله بعد می‌شوند. در اینجا هم امتیاز دو تیم اسپانیا و پرتغال یکی است و تفاضل گل، گل زده یا کارت زرد حکم به برتری تیم ها دارد.
 
*در صورت شکست برابر پرتغال
تحت هیچ شرایطی یک تیم با 3 امتیاز نمی‌تواند در یک لیگ 4 تیمی جزو 2 تیم بالای جدول باشد و اگر برابر پرتغال شکست خوردیم حذف‌مان در این مرحله قطعی است. پرتغال در این شرایط 7 امتیازی شده و اگر اسپانیا مراکش را ببرد مواردی غیر از امتیاز میان دو تیم 7 امتیازی گروه حکم می‌کند که کدام اول باشد و کدام دوم جدول. اگر اسپانیا برابر مراکش به تساوی برسد یا شکست بخورد این پرتغال است که تیم اول گروه می‌شود.
 
*بررسی کلی
شرایط نشان می‌دهد ما برای صعود برابر پرتغال نیاز به برد داریم. اگرچه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی با توجه به شرایط تیم‌ها هم در نظر بگیریم نباید برای مراکش حذف شده شانس چندانی برای گرفتن امتیاز از اسپانیا قائل باشیم و منطق حکم می‌کند از الان اسپانیا را تیم 7 امتیازی گروه بدانیم. این شرایط حاکم بر گروه نشان از این دارد که تساوی هم دردی از ما برای صعود دوا نخواهد کرد.

پیشگویی عجیب گربه روسی درباره بازی ایران و پرتغال
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار