کد خبر: ۶۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: تمام اهتمام روسای شعب در سراسر کشور در سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر باشد.
پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی توسط بانک توسعه تعاون

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در کارگاه آموزشی روسای شعب سراسر کشور که باهدف تبیین دو طرح ملی اشتغال برگزار شد بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت بانک توسعه تعاون تاکنون باعث شده است تا طرح‌های ملی و اثرگذار از سوی دولت به این بانک سپرده شود.
وی بر استفاده از ظرفیت‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و صندوق توسعه ملی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های این صندوق‌ها برای بانک فرصتی است که باید از آن‌ها در جهت ارائه خدمات بهینه به مشتریان استفاده نمود.
مهدیان شجاعانه و عاشقانه کار کردن را ازجمله ویژگی‌های یک بانکدار خوب عنوان نمود و افزود: برای انجام کارهای بزرگ و موفقیت‌های روزافزون باید شجاعانه و آگاهانه حرکت نمود.
وی افزود: بانک توسعه تعاون از ظرفیت‌های کافی جهت بررسی دقیق، سریع و کارشناسی پرونده ها برخوردار می‌باشد چراکه با توجه به جنس کار تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف خدماتی، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و عمران بانک توسعه تعاون این ظرفیت را دارا می‌باشد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به عدم مشکل نقدینگی، بانک آمادگی لازم جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر: