کد خبر: ۶۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
پیش بینی شفر: ایران از گروه خود صعود می کند
سرمربیان ایران و پرتغال ۱۱ بازیکن اصلی خود را مشخص کردند. تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این دیدار برابر نخستین بار در تاریخ موفق به صعود به دور حذفی رقابت‌های جام جهانی می‌شود.
ترکیب تیم ملی ایران و پرتغال اعلام شد
سرمربیان ایران و پرتغال ۱۱ بازیکن اصلی خود را مشخص کردند.
تیم‌های ملی ایران و پرتغال آخرین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی را ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه شهر سارانسک برگزار می‌کنند. تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این دیدار برابر نخستین بار در تاریخ موفق به صعود به دور حذفی رقابت‌های جام جهانی می‌شود.
ترکیب ایران:
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، سید مجید حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، مهدی طارمی، سردار آزمون.
پرتغال:
روی پاتریسیو، پپه، رافائل گررو، ژوزه فونته، کریستیانو رونالدو، آندره سیلوا، ژوائو ماریو، ویلیام، ریکاردو گوارشما، سدریک، آدرین سیلوا.

*شانس ایران برای صعود از نظر شفر
سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که به نقل از او در کیکر منتشر شد به شانس ایران برای صعود از گروه دوم جام جهانی اشاره کرد.
به گزارش کیکر، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال پیش از بازی ایران و پرتغال گفت: فوتبال در ایران تغییرات مثبت و خوبی داشته و من فکر می‌کنم لیگ این کشور نسبت به گذشته خیلی پیشرفته و بهتر شده است. بازیکنان ایرانی هم که خارج از این کشور بازی می‌کنند کیفیت بالایی دارند و این به تیم ملی ایران کمک کرده است. من حتی قبل از جام گفتم که ایران شانس صعود دارد و الان هم تکرار می‌کنم. ایران از شرایط خوبی برای صعود از گروه برخوردار است.
وینفرد شفر که تجربه بالایی از مربی‌گری در تیم‌های آفریقایی و همین طور کشورهای دیگر دارد اکنون هدایت استقلال را بر عهده دارد و با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا در بین ۸ تیم برتر حضور دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار