کد خبر: ۶۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
شرکت شیائومی توانسته است در کمتر از یک ماه، بیش از یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند سری می ۸ را به فروش برساند.
فروش چشمگیر پرچمدار جدید شیائومی در کمتر از یک ماه

شرکت شیائومی توانسته است در کمتر از یک ماه، بیش از یک میلیون دستگاه گوشی هوشمند سری می ۸ را به فروش برساند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شیائومی که در جریان یک رویداد بزرگ در تاریخ ۳۱ ماه مه میلادی - ۱۰ خرداد - در شهر شنزن چین از محصولات جدید خود از جمله گوشی‌های سری می ۸ رونمایی کرد، حالا به نظر می‌رسد که به دستاورد بزرگی دست یافته است.

دونوان سونگ – سخنگوی شرکت چینی شیائومی – با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که این شرکت موفق شده است در کمتر از سه هفته، بیش از یک میلیون دستگاه از سری گوشی‌های هوشمند شیائومی می ۸ را به بازارهای جهانی عرضه کرده و به فروش برساند. از آنجا که از رونمایی این محصول جدید مدت زمان زیادی نمی‌گذرد، این می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌ها و دستاوردهای شیائومی به شمار رود.

سری می ۸ گوشی‌های موبایل شیائومی در تاریخ ششم ژوئن روانه بازارهای جهانی شد و در حال حاضر با گذشت کمتر از ۱۸ روز، شیائومی شاهد پشت سر گذاشتن میزان فروش یک میلیون دستگاه است.

گوشی‌های شیائومی می ۸، می ۸ SE و می ۸ اکسپلورر از سری می ۸ به شمار می‌روند که البته تنها دو نسخه نخست به بازار عرضه شده‌اند و مورد آخر هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. انتظار می‌رود این گوشی در ماه ژوئیه راهی بازار شود.

گوشی شیائومی می ۸ ( mi ۸) به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن و کیفیت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۲۸۰، تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام، حافظه‌ رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه‌ ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی و رابط کاربریMIUI با نسخه سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو، ۱۷۲ گرم وزن و یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت مجهز است.
نام:
ایمیل:
* نظر: