کد خبر: ۶۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
استپ وی 5 میلیون تومان گران شد، سانتافه 50 میلیون تومان؛
وضعیت بازار خودرو نشان می‌دهد طرح‌های فروش خودروسازان هم نتوانسته عطش بازار خودرو را کاهش دهد و همچنان کمبود عرضه عامل افزایش قیمت ها است. این در حالی است که بازار امروز خرید و فروش خودرو همانند روزهای گذشته با کسادی روبه رو است و خریدی انجام نمی‌شود.
افزایش دوباره قیمت ها در بازار کساد خودرو + جدول
وضعیت بازار خودرو نشان می‌دهد طرح‌های فروش خودروسازان هم نتوانسته عطش بازار خودرو را کاهش دهد و همچنان کمبود عرضه عامل افزایش قیمت ها است.
بازار امروز خرید و فروش خودرو همانند روزهای گذشته با کسادی روبه رو است و خریدی انجام نمی‌شود. البته طرح‌های فروش خودروسازان هم نتوانسته عطش بازار خودرو را کاهش دهد و همچنان کمبود عرضه در بازار عامل افزایش قیمت ها است.
در بازار داخلی ها استپ وی اتوماتیک با رشد 5 میلیون تومانی با قیمت 87 میلیون تومان، ساندرو اتوماتیک با رشد 3 میلیون تومانی با قیمت 77 میلیون و 500 هزار تومان، دنا پلاس نیز با رشد یک میلیون تومانی با قیمت 64 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.
همچنین پژو207 اتوماتیک با رشد یک میلیون و 500 هزار تومان با قیمت 75 میلیون تومان، پژو تیپ 2 با رشد یک میلیون و 600 هزار تومانی با قیمت 39 میلیون و 800 هزار تومان، پژو صندوق دار با رشد 2 میلیون و 500 هزار تومانی با قیمت 48 میلیون و 600 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
در بازار خودروهای وارداتی هم خبرها حاکی است با توجه به افزایش شدید نرخ ارز و ممنوعیت واردات خودرو به کشور، باید شاهد دوره ای جدید در قیمتگذاری خودروهای وارداتی باشیم که عملا قیمت این محصولات را بسیار افزایش داده و از آن سو بدلیل کاهش قدرت خرید مردم، دوره جدیدی از رکود در این بازار آغاز خواهد شد.
با دستور دولت، واردات خودرو از تیرماه به کشور ممنوع شده و همین امر میتواند به دلال بازی بیشتر در بازار رونق دهد و مصرف‌کنندگان واقعی را از دور خارج کنند.
در ادامه قیمت تعدادی از خودروهای داخلی و وارداتی در بازار امروز را مشاهده می کنید:
افزایش دوباره قیمت ها در بازار کساد خودرو + جدول

افزایش دوباره قیمت ها در بازار کساد خودرو + جدول

برچسب ها: قیمت ، خودرو ، وارداتی ، خارجی ، بازار
نام:
ایمیل:
* نظر: