کد خبر: ۶۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران: جذب منابع موثر، حفظ مشتريان و ترويج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه از اهداف و اولويت هاي اين بانک است.

سیلمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران در جريان سفر به خراسان رضوي و بازديد از شعب مشهد بيان داشت: جذب منابع موثر، حفظ مشتريان و ترويج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه از اهداف و اولويت هاي اين بانک است و در اين راستا استان خراسان رضوي از فرصت هاي اقتصادي و اجتماعي بالايي برخوردار است.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، توکلی در بازدید از روند بازسازي و همسان سازي شعب شهر مشهد اظهارداشت: وجود شعب مناسب و درخورشان مشتريان در دستور کار مديران ارشد بانک قرار دارد و در اين راستا لازم است تا تمام شعبي كه فضاي مناسبي ندارند براي بازسازي و زيبا سازي آنها اقدام شود.
وی با تاکید بر مشتری مداری و تکريم ارباب رجوع بيان داشت: اين مهم بايد همواره سرلوحه کارمان قرار گيرد و هيچ عاملي نبايد در رفتار ما با مشتريان تاثير گذار باشد. بايد همواره با سعه صدر به خواسته هاي مشتريان رسيدگي کرد.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران همچنین در جلسه اي که با حضور روساي شعب مشهد در ساختمان سرپرستي برگزار شد، گفت: استان خراسان رضوي از نظر اقتصادي داراي ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالايي است و بايد تلاش شود تا سهم بيشتري از بازارهاي هدف را جذب نمود.
وی با اشاره به اهمیت جذب منابع جدید در توسعه بانک گفت: کارکنان باید با تعصب و علاقه نسبت به بانک خود همه ي تلاششان را براي جذب منابع به كار گيرند و آن را در سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهند.
توکلی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران امروز سرآمد همه ی بانک ها می باشد و در تمام فعاليت هاي اجتماعي حضوري پررنگ دارد و کاملا در ميان مردم شناخته شده است، لذا بايد از اين فرصت استفاده كرد و تا حد امكان براي پيشرفت آن كار كرد.
عضو هیات مدیره ناظر بر استان اظهار داشت: روحیه ی نشاط و همدلي در بين کارکنان به خوبي ديده مي شود و اين همان عامل موفقيت بانک در سال گذشته است که بسيار مورد توجه فعالان بانكي به ويژه وزير امور اقتصادي و دارايي قرار گرفته است.
در ادامه، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی نیز با ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در سه ماهه نخست سال بيان داشت: استقبال هموطنان از خدمات و طرح هاي تسهيلاتي ارائه شده در استان بسيار خوب است اما براي تحقق اهداف ترسيمي در سال جاري نياز به تلاش بيشتري مي باشد.
صبوری بهداشت اعتباری را بسیار مهم دانست وگفت: همان قدر که پرداخت تسهیلات براي رفع مشکلات مالي و بهبود معيشت مردم ضروري است، رعايت بهداشت اعتباري نيز اهميت دارد و بايد هميشه مورد توجه مسئولين شعب قرار گيرد.
وی افزود: در بخش بانکداری الکترونیک با سرعت در حال حرکت هستیم و ايجاد كيوسك براي دستگاه خود پرداز در مناطق پر تردد و مهم شهر در دستور كار قرار دارد كه تا كنون در حاشيه بلوار سجاد و دانشگاه اقبال اجرايي شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: