کد خبر: ۶۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
برانکو ایوانکوویچ به اظهارات کی روش سرمربی تیم ملی درباره برخی از مسائل واکنش نشان داد. برانکو درباره اظهارات کی روش مبنی بر دخالت برخی از مربیان در روند آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: برایم جای تعجب دارد که کی روش این اظهارات را بیان کرده است.
واکنش برانکو به اتهام های تند کی روش
برانکو ایوانکوویچ به اظهارات کی روش سرمربی تیم ملی درباره برخی از مسائل واکنش نشان داد.
برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی تدارکاتی پرسپولیس درباره عملکرد ملی پوشان این تیم در جام جهانی روسیه اظهار کرد: در ابتدا تمایل دارم که درباره تمرینات آماده سازی تیمم صحبت کنم و طبق برنامه چهارمین مرحله تمرینات را فردا به پایان می رسانیم و صبح شنبه هم برای برپایی اردو راهی کرواسی می شویم و امروز هم توانستیم در یک بازی تدارکاتی به پیروزی دست یابیم. کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده را  به علت بیماری و مصدومیت در این بازی تدارکاتی در اختیار نداشتیم اما به طور کامل آماده بازی در سوپر جام و لیگ قهرمانان آسیا هستیم .

*بازیکنان لیگ برتر بهترین عملکرد در جام جهانی روسیه داشتند
او درباره اینکه برخلاف اظهارات کی روش بازیکنان لیگ بهترین عملکرد در جام جهانی روسیه داشتند، بیان کرد: به طور حتم کی روش نگاه دقیقی به این موضوع نداشته است و بازیکنانی همانند بیرانوند، امیری، حسینی، ابراهیمی و چشمی که از دل لیگ برتر بیرون آمده بودند بهترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی بودند.

*کرانچار، قلعه نویی و من در کار تیم ملی دخالت نمی کنیم
برانکو درباره اظهارات کی روش مبنی بر دخالت برخی از مربیان در روند آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: برایم جای تعجب دارد که کی روش این اظهارات را بیان کرده است چرا که کرانچار به کرواسی رفته است،  قلعه نویی هم در سپاهان مشغول فعالیت است و من هم در حال تمرین دادن تیم خودم هستم. ما دخالتی نمی کنیم و تمرینات تیم خود را زیر نظر داریم و به تیم ملی کاری نداریم.

*خودم نمی دانستم فرد قدرتمندی هستم
برانکو درباره اظهارات کی روش که او می تواند اردوهای تیم ملی را تعطیل کند، گفت: خودم نمی دانستم فرد قدرتمندی هستم! به خودم افتخار می کنم چنین قدرتی دارم که می توانم اردوی تیم ملی را تعطیل کنم. اگر این اظهارات درست باشد فردا به فدراسیون فوتبال می روم و با مشت روی میز می کوبم.

*همه تلاش خود را برای حفظ امیری می کنم
او درباره اینکه با درخشش بیرانوند و امیری نگرانی بابت جدایی این بازیکنان از پرسپولیس ندارد، گفت: بیرانوند با باشگاه قرارداد دارد و باید در پرسپولیس بماند اما امیری وضعیتش متفاوت  و قراردادش به پایان رسیده است و همه تلاش خود را برای حفظ این بازیکن می کنیم.

*در صورت تمایل رفیعی، او را جذب می کنیم
برانکو درباره وضعیت سروش رفیعی بیان کرد: رفیعی در سال های گذشته در پرسپولیس بازی کرده و بازیکن  تاثیرگذار تیم هم بوده است و جزء خانواده پرسپولیس محسوب می شود. اگر رفیعی تمایل به بازگشت داشته باشد در آن صورت آمادگی لازم برای به خدمت گرفتن این بازیکن را داریم. به هر حال به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی توانیم در نیم فصل اول از رفیعی استفاده کنیم اما خوشحال می شویم او به جمع ما بپیوندد.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه امیری و بیرانوند در تمرینات قبل از لیگ هجدهم شرکت نمی کنند، گفت: به طور حتم غیبت این 2 بازیکن در تمرینات تاثیرگذار است اما آنها به علت حضور در تیم ملی باید 15 روز استراحت کنند و برای شروع فصل هجدهم آمادگی لازم را ندارند.

*هیچ کشوری همانند کرواسی این همه قهرمان ندارد
سرمربی پرسپولیس درباره نتایج تیم ملی کرواسی در جام جهانی روسیه بیان کرد: کرواسی تیم قدرتمندی است که یک مربی با دانش هم این تیم را هدایت می کند. انتظار صعود کرواسی به مرحله بعد جام جهانی را داشتم اما بعداز آن هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. تیم ملی پرتغال از کرواسی و حتی ایران قوی تر نیست و این تیم فقط رونالدو را دارد. مربیان کرواسی جام های زیادی امسال کسب کردند و یک کشور را نمی توانید پیدا کنید که مانند کرواسی این همه قهرمان داشته باشد.

*2 پیشنهاد از تیم های ملی دارم

 او درباره اینکه به نیمکت مربیگری کرواسی نزدیک شده بود، گفت: در حال حاضر هم 2 پیشنهاد از تیم های ملی دارم که آنها منتظر جوابم هستند اما تمایل دارم در باشگاه فعالیتم را ادامه بدهم.
برانکو در پایان درباره مخالفت استقلال با برگزاری سوپرجام خاطر نشان کرد: اطلاعی از این موضوع ندارم اما از آن جایی که کی روش گفته من قدرتمند هستم فردا به فدراسیون فوتبال می روم تا تکلیف این بازی را مشخص کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار