کد خبر: ۶۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
آخرین قیمت: ۲.۸۵۰.۰۰۰ تومان
قیمت سکه امروز با افزایشی در حدود 28 هزار تومان بار دیگر از قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان فراتر رفت تا رکوردشکنی ها در این حوزه ادامه داشته باشد.
هشدار به خریداران سکه بهار آزادی
قیمت سکه امروز با افزایشی در حدود 28 هزار تومان بار دیگر از قیمت 2 میلیون و 800 هزار تومان فراتر رفت تا رکوردشکنی ها در این حوزه ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، بر این اساس بهای هر نیم سکه در بازار یک میلیون و 432 هزار تومان معامله می شود.

 قیمت ربع سکه 782 هزار تومان است. هر گرم طلای 18 عیار نیز با کاهشی نزدیک به 6 هزار تومان به 232 هزار تومان خرید و فروش شد.

 بهای اغلب ارزها در بازار افزایشی قابل توجه را تجربه کرد. هر پوند با اندکی افزایش به 1050 تومان و هر یورو نیز با رشدی 79 تومانی به 9272 تومان رسید.

در همین حال رییس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا و جواهر توصیه کرد که با توجه به ملتهب بودن بازار و حبابی بودن قیمت‌ سکه نباید در بازار ملتهب خرید کرد که منجر به ضرر شود. همچنین طی روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ها کاهشی شود.

عبادالله محمدولی عضو هیات مدیره انجمن صنفی طلا و جواهر با تاکید بر این‌که قیمت‌های کنونی واقعی نیست، توضیح داد: سکه بیش از ۴۰۰ هزار تومان حباب دارد و بازار ملتهب است؛ چراکه تقاضای زیادی وارد بازار سکه شده که رشد کاذب قیمت را به همراه آورده است.

محمدولی با بیان این‌که بازار باید به ثبات برسد، توصیه کرد: نباید در بازار ملتهب خرید کرد که منجر به ضرر شود.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی طلا و جواهر تصریح کرد: گاها بازار به طور شایسته رصد نمی‌شود؛ لذا مردم باید مراقب باشند که از نوسانات آسیب نبینند.

 جداول زیر آخرین قیمت ارزها، طلا  و انواع سکه را نشان می دهد. 

 

 

 

برچسب ها: سکه ، بهار ازادی ، قیمت ، طلا ، دلار ، ارز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار