کد خبر: ۶۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳
پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱.۵ میلیون تومان ارزان شد
در نخستین روز از هفته جاری بازار خرید و فروش خودرو شاهد تغییرات زیادی در قیمت‌ها نیست و معاملات اندکی انجام می‌شود هر چند در ادامه روند ارزان شدن قیمت خودروها در بازار امروز پژو 207 اتوماتیک با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت 73 میلیون تومان به فروش می رسد.
منتظر سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار باشیم؟
در این روزها که قیمت خودرو همچون ارز ساعتی تغییر می کند، چند روزی است که شاهد کاهش قیمت ها در بازار بوده ایم.
البته این کاهش آنچنان زیاد نبوده و به طور مثال پژو 2008 که حتی به بالای 200 میلیون تومان نیز رسیده بود، حال قیمتی زیر 180 میلیون تومان را تجربه می کند اما کماکان قیمت این خودرو نسبت به تنها 2 ماه گذشته که حدود 130 میلیون تومان بود، زیاد به نظر می رسد. اما در این بین به مزدا 3 باید اشاره کنیم که در حدود فروردین ماه قیمت آن با فروش کارخانه حدود 150 میلیون تومان بود. اما این رقم در تنها دو ماه به بالای 200 میلیون تومان رسید و جهشی بسیار سنگین را تجربه کرد.
حال که حدود 2 هفته است قیمت ها کاهشی جزئی را تجربه می کنند، اما گویا مزدا 3 باز هم به این شیب ارزانی توجهی نداشته و روی گرانی ها موج سواری می کند! هم اکنون قیمت این خودرو در بازار آزاد حدود 230 میلیون تومان است و حتی می توان آگهی هایی را یافت که قیمتی بالای 250 میلیون تومان را درج کرده اند به امید اینکه بتوانند قیمت این خودرو را با جو سازی های بیشتر گران تر کنند و سود بیشتری از این آب گل آلود بگیرند.
متاسفانه نابسامانی در بازار خودرو چنان زیاد شده که به نظر نمی رسد به این راحتی ها بتوان به سامان برسد و باید دید در آینده و شرایط ارز و روند واردات که فعلاً متوقف شده، آیا خودروهای بازار مجدداً ارزان می شوند و یا دوباره جهشی در قیمت ها شاهد خواهیم بود؟
در همین رابطه گزارش امروز قیمت خودرو حاکی است، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت ۷۳ میلیون تومان به فروش می رسد.
در نخستین روز از هفته جاری بازار خرید و فروش خودرو شاهد تغییرات زیادی در قیمت‌ها نیست و معاملات اندکی انجام می‌شود. امروز پژو 207 اتوماتیک با کاهش یک میلیون و 500 هزار تومانی نسبت به هفته گذشته با قیمت 73 میلیون تومان به فروش می رسد. همچنین پژو 206 تیپ 2 با کاهش 300 هزار تومانی با قیمت 39 میلیون تومان و پژو 206 تیپ 5 با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت 47 میلیون و 800 مورد معامله قرار می‌گیرد.
قیمت خودرو در بازار امروز به شرح زیر است:

منتظر سقوط آزاد قیمت خودرو در بازار باشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار