کد خبر: ۶۳۰۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
سومین کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
ایرانسل سومین کمپ مشترک استعدادیابی خود با لالیگا را برگزار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این دوره ویژه پسران ۱۱ تا ۱۳ ساله است و افرادی که در دو دوره قبلی شرکت نکرده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

برای شرکت در سومین دوره کمپ استعدادیابی ایرانسل-لالیگا خانواده نوجوانان ۱۱ تا ۱۳ سال می‌توانند یک دقیقه ویدیو از بازی فوتبال فرزندانشان به نشانی irancell.ir/camp ارسال کنند.

ویدیوهای رسیده پس از پایان مهلت ارسال در ۲۹ تیرماه جاری توسط یک تیم کارشناس استعدادیابی مورد ارزیابی قرار گرفته و از بین شرکت کنندگان ۶۶ نفر به این کمپ برای آموزش سه روزه در مرداد ماه امسال دعوت خواهند شد.

پیش از این دو کمپ استعدادیابی در اسفندماه سال گذشته و اردیبهشت ماه سال جاری با حضور بازیکنان و سفیران استعدادیابی از لالیگا نظیر ژولیو باپتیستا و گایزگا مندیتا در کنار جمعی از بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان تیم‌ ملی و باشگاه‌های داخلی ایران برگزار شد.

در دو کمپ قبلی ۱۸۰ بازیکن نوجوان شناسایی شده و آموزش دیدند.

سومین کمپ فوتبال ایرانسل-لالیگا نیز در راستای تفاهم نامه‌‌ای که بین ایرانسل و سازمان لیگ اسپانیا ، لالیگا، با دو هدف فراهم آوردن دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات و محتوای ویدئویی باکیفیت و اختصاصی لالیگا و بهبود کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان منعقد شده است، برگزار خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اوستا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
واقعا ممنونم از اونایی که توانستند این کمپ را برای ما بچه ها افتتاح کند
نام:
ایمیل:
* نظر: