کد خبر: ۶۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال و بالا رفتن تب و تاب محبوب ترین رقابت ورزشی در سراسر دنیا، کتاب تاریخ نگاری بازی های آسیایی به قلم محمد سعادتی پور، تالیف و روانه بازار شد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین؛ با توجه به علاقه وافر سعادتی پور به حوزه ورزش، این کتاب حاصل تلاش بیش از یک سال کار 
بی وقفه ایشان در زمینه جمع آوری و تدوین اطلاعات مربوط به بازی های آسیایی از نخستین دوره برگزاری این بازی ها (سال 1951 در دهلی نو) تا آخرین دوره آن ( سال 2014 در اینچئون) می باشد.
در ادامه این کتاب، تاریخچه مختصری از رقابت های غرب آسیا را می بینیم که اولین دوره این بازی ها به میزبانی شهر تهران در سال 1375 برگزار گردید و سعادتی پور به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در آن دوره از بازی ها به عنوان عکاس حضور داشته و کلیه بازی های این رقابت ها را با عکس های خود ماندگار کرده است. 
شایان ذکر است که عکس های ایشان در اولین دوره بازی های غرب آسیا به میزبانی کشورمان برای اولین بار در این کتاب به چاپ می رسد و به پاس زحمات ایشان در ثبت لحظات خاص ورزشی شایسته دریافت لوح تقدیر از سوی کمیته بین المللی المپیک (IOC) گردید.
محمد سعادتی پورکه سمت مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد؛ کتاب های نقش تبلیغات در صنعت نمایشگاهی، ایران در تصاویر، پدیدارشناسی نمایشگاه های جهانی، اثر شناسی نیم قرن تسهیل گری صنعت نمایشگاهی و روایت سیر سعادت را نیز در کارنامه خود دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار