کد خبر: ۶۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛
مدیر عامل صندوق بازنشستگی، از ارائه رفاه کارت یک میلیون تومانی برای بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: خبرهای خوبی برای بازنشستگان کشوری داریم.
پرداخت رفاه کارت به بازنشستگان کشوری
مدیر عامل صندوق بازنشستگی، از ارائه رفاه کارت یک میلیون تومانی برای بازنشستگان کشوری خبر داد و گفت: خبرهای خوبی برای بازنشستگان کشوری داریم.
جمشید تقی زاده اظهار داشت: خبرهای خوبی درباره وام ضروری بازنشستگان داریم بطوریکه با همکاری یکی از بانک‌ها تعداد وام گیرندگان از ۳۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار نفر افزایش پیدا می‌کند و مبلغ آن از ۴ به ۵ میلیون تومان می رسد.
وی ادامه داد: از شهریور ماه ۵ میلیون وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته تعلق می گیرد و افرادی که نیاز ضروری دارند و تاکنون دریافت نکرده‌اند در اولویت قرار دارند.
تقی زاده گفت: ۸۵ درصد بازنشستگان تاکنون وام ضروری با کارمزد ۴ درصد دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه این صندوق دومین بنگاه بزرگ کشوری است گفت:حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش است ۵۶ درصد بازنشستگان را فرهنگیان تشکیل می دهند.

تقی زاده افزود: صندوق در راستای بهبود وضعیت بازنشستگان خدمات مختلفی ارائه می دهد و در دوره جدید کاری برنامه های خوبی از جمله وام، سفرهای زیارتی، رفاهی، ورزشی و... در دست انجام است.
وی از پرداخت رفاه کارت یک میلیون تومانی به بازنشستگان خبر داد و گفت: از شهریور ماه این کارت در اختیار بازنشستگان تحت پوشش قرار می گیرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ۱۹ درصد به حقوق بازنشستگان در سال جاری اضافه شد گفت : حداقل حقوق از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.
وی در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری نیز، اظهار داشت: در حال حاضر ۸۲.۵ درصد بازنشستگان دومیلیون و ۱۰۰ هزار تومان و فقط ۳ درصد حداقل یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌گیرند که با همسان سازی حقوق و اجرای قانون خدمات کشوری با مشورت کانونهای بازنشستگی در جهت ترمیم حقوق بازنشستگان اقدام شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ایجاد فراکسیون بازنشستگی کشوری در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: جلساتی با نمایندگان مجلس برگزار کرده‌ایم و قصد داریم با کمک آنها، فراکسیون بازنشستگان کشوری را در مجلس راه‌اندازی کنیم.
تقی‌زاده به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیز اشاره کرد و افزود: در این خصوص با نمایندگان مجلس جلساتی برگزار کرده‌ایم و از آنها درخواست کرده‌ایم که قانون خدمات مدیریت کشوری را اجرایی کنند تا در این صورت بتوانیم نسبت به همسان‌سازی حقوق این افراد اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: ایجاد خانه‌های امید در شهرهای بالای پنج هزار نفر، واگذاری اقدامات به بخش غیردولتی و همچنین در خصوص بیمه تکمیلی و برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان، برنامه‌هایی در سال جاری اجرا خواهیم کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ایجاد بانک اطلاعاتی برای فرزندان بازنشستگان تحت پوشش خبر داد و گفت: قصد داریم با راه‌اندازی این بانک، در تخصص‌ها و شغل‌های مختلف از فرزندان این افراد در صندوق بازنشستگی و شرکت‌های زیرمجموع آن استفاده کنیم.
تقی‌زاده از ساختار ضد فساد در بخش‌های مختلف اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد و اظهار داشت: قصد داریم جلوی رانت‌خواری‌ها و فساد را در صندوق بگیریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار