کد خبر: ۶۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
بیست و هفتمین شماره نشریه افق بیمه با موضوع آموزش در صنعت بیمه به دو زبان فارسی و انگلیسی انتشار یافت.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  روابط عمومی پژوهشکده بیمه، لزوم سواد بیمه‌ای برای تبدیل بیمه به یک فرهنگ عمومی، علت اصلی انتخاب موضوع آموزش در بیست و هفتمین شماره ماهنامه افق بیمه بوده است و در آن تلاش شده است راهکارهایی با توجه به تجارب ملی و بین‌المللی در خصوص پیاده‌سازی فرهنگ بیمه پذیری در میان بیمه گران و بیمه‌گزاران ارائه گردد.
در این شماره نتایج میزگردی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس پیرامون نظارت بر نحوه فرهنگسازی، آموزش و اطلاع‌رسانی به چاپ رسیده است. همچنین مصاحبه‌‌ای با مدیرعامل یک شرکت سوییسی پیشرو در صنعت بیمه خاورمیانه و خلیج فارس با محوریت بررسی اهمیت تحصیلات تکمیلی رهبران صنعت بیمه و بررسی فرهنگ عمومی بیمه با رویکرد آموزش چابک به چشم می‌خورد. گفت و گو با دکتر مهدی صادقی شاهدانی رییس اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) پیرامون ابعاد مختلف آموزش صنعت بیمه نیز در این شماره انتشار یافته است.
در میان مصاحبه‌ها همچنان می‌توان گفت و گو با عضو هیات مدیره شرکت بیمه حکمت صبا در زمینه بیمه به عنوان یک کالای لوکس را مطالعه نمود.
در بخش گزارش‌های انتشار یافته این شماره از افق، چالش‌ها و فرصت‌های صنعت بیمه در سال 2018 ، 6 تحول اقتصادی پیش رو در بازار جهانی صنعت بیمه، اهمیت سواد‌آموزی در بیمه سلامت و تجربه موفق صنعت بیمه اروپا در آموزش عمومی بیمه به چاپ رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: