کد خبر: ۶۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
شرکت آسان پرداخت پرشین در اطلاعیه ای با عنوان سایر اطلاعات با اهمیت درباره موضوع حذف کارمزد شاپرکی تراکنش از کدهای USSD برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۷ شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از  بازار سرمایه، شرکت آسان پرداخت پرشین در اطلاعیه ای با عنوان سایر اطلاعات با اهمیت درباره موضوع حذف کارمزد شاپرکی تراکنش از کدهای USSD برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ۹۷ شفاف سازی کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است این رویداد هیچ اثرات مالی بر کل دارایی ها و کل درآمد فروش در سال مالی قبل ندارد.

آپ توضیح داد با توجه به اینکه موضوع حذف کد USSD و حذف کارمزد شاپرکی مرتبط با تراکنش از کد USSD از سال گذشته تا امروز بارها تکرار شده، اثر درآمدی آن در پیش بینی بودجه این شرکت برای سال مالی ۹۷، از ابتدای تیرماه صفر در نظر گرفته شده و اثر منفی بر پیش بینی سود شرکت ندارد.

معاون مالی و پشتیبانی این شرکت خطاب به سهامداران تاکید کرده است: آپ با هدف ارایه بستری امن و مطمئن در خدمات پرداخت موبایلی، از پاییز سال ۹۳ اپلیکیشن آپ را جایگزین کد USSD به کاربران موبایلی ارایه کرد. در همین راستا امروز این اپلیکیشن به عنوان پرکاربردترین اپلیکیشن موبایلی کشور بیش از ۲۰ میلیون بار نصب شده و روزانه بیش از ۱.۵ میلیون تراکنش مالی را با موفقیت پشتیبانی می کند.

سعید جهانشاهلو در پایان تاکید کرده است: با حذف کارمزد شاپرکی کدهای USSD به طور طبیعی رویکرد شرکت های PSP در جذب کاربر برای این کدها فاقد توجیه اقتصادی خواهد بود و در نتیجه حذف کاربران برای اپلیکیشن آپ از ابتدا تا کنون حاکی از آن است که با شرط ادامه روند فعلی ، آپ با فاصله از سایر رقبا ، کاربران USSD را جذب خواهد کرد.

شرکت آسان پرداخت پرشین از زیر مجموعه گروه رایانه و فعالیت های وابسته به آن است. سابقه معاملاتی این سهم نشان می دهد که در ۲۰ روز معاملاتی اخیر سهم با معاملات متعادل مواجه و نوسان قیمتی سهم در محدوده مثبت یا منفی بسیار اندک بوده است .این نماد فقط یک روز با رشد قیمت ۵ درصدی و امروز با افت قیمت ۴.۴ درصدی رو به رو شده و در سایر روزهای معاملاتی نوسانی کمتر از دو درصدی را به ثبت رسانده است.

این شرکت در سال مالی ۹۶، معادل یک هزار و ۲۷۶ ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده است.

از دیگر خبرهای پیرامون این شرکت پیشنهاد افزایش سرمایه حدود ۵۰ درصدی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار سرمایه، بهبود نسبت های مالی و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید پایانه های فروشگاهی است که به تصویب هیات مدیره رسیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: