کد خبر: ۶۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری:
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: هفته تأمین اجتماعی فرصتی است که مسائل مربوط به تأمین اجتماعی و مشکلات و چالش های این سازمان را به بحث بگذاریم و نقاط قوت و خدمات این سازمان را نیز به جامعه یادآوری کنیم.


به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسن صادقی اظهار داشت: تأمین اجتماعی به لحاظ ساختار و گستردگی چتر حمایتی آن و تکثر و تعدد خدماتی که به اقشار وسیعی از جامعه ارائه می دهد به عنوان یک سازمان چند وجهی عملکرد قابل توجهی در تأمین عدالت اجتماعی دارد.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی با نیمی از جمعیت کشور رابطه مستقیم دارد و نقش بی بدیلی در حمایت از حاکمیت سیاسی دارد که در جهت تحقق عدالت اجتماعی ایفای نقش می کند.

صادقی ادامه داد: برقراری امنیت اجتماعی و روانی، امید به آینده و تأمین معیشت بخشی از جامعه بر عهده سازمان تأمین اجتماعی است و برهمین اساس نظام سیاسی و مجموعه حاکمیت بایستی در حفظ جایگاه و ارتقاء خدمات این سازمان همکاری کنند.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری با بیان اینکه هدف سازمان تأمین اجتماعی کمک به اجرای سیاست های رفاهی کشور است، اظهار داشت: در نوسان های اقتصادی مهمترین اولویت کشور باید ثبات اقتصادی و اجتماعی باشد که تأمین اجتماعی در این رابطه نقشی تعیین کننده دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: