کد خبر: ۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
حضور شرکت طنین‌پرداز پاسارگاد در دو نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و Inotex 2018 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری.
حضور شرکت طنین‌پرداز پاسارگاد در دو نمایشگاه دانش‌بنیان
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، شرکت طنین پرداز پاسارگاد، از جمله شرکت‌های سرمایه‌پذیر مجموعه شناسا (از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد)، به‌عنوان یکی از شرکت‌های منتخب دانش بنیان، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در دو رویداد تخصصی حوزه‌ کارآفرینی حضور یافت.
این شرکت، نخست در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، که با هدف فرهنگ‌سازی، ترویج و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، در محل معاونت علمی به‌صورت استمراری برگزار می‌گردد، به‌عنوان یکی از مجموعه‌های برگزیده به ارائه آخرین دستاورد‌های خود پرداخت.
همچنین شرکت طنین‌پرداز با حمایت این معاونت، در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری موسوم به Inotex 2018 ضمن حضور در بخش نمایشگاهی و معرفی دستاورد‌ها و برنامه‌های خود، مورد توجه جامعه علمی و کارآفرینی حاضر در این برنامه قرار گرفت. رویداد Inotex 2018 یکی از رویداد‌های معتبر سالیانه در حوزه نوآوری و فناوری در کشور، از تاریخ ۱۴ تا ۱۶تیر۱۳۹۷ در بوستان گفتگوی تهران برپا شد.
شرکت طنین‌پرداز پاسارگاد در حوزه‌های طراحی و تولید بخش بیرونی پروتز کاشت حلزونی، سیستم شبیه ساز الگوریتم‌های پردازش صوت، سامانه‌های نرم‌افزاری مرتبط و همچنین تحریک‌کننده الکتریکی چند منظورۀ برنامه‌پذیر، فعال است.

نام:
ایمیل:
* نظر: