کد خبر: ۶۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
با انتشار نامه جعلی اعلام شد
امروز نامه ای به نقل از عادل فردوسی پور در بعضی از رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که طی آن تهیه کننده و مجری برنامه نود خداحافظی اش را از تلویزیون و ادامه کار در صدا و سیما اعلام کرده بود.
خداحافظی عدل فردوسی پور از صدا و سیما
تهیه‌کننده و مجری برنامه نود به کارش در تلویزیون ادامه می‌دهد و خبر خداحافظی‌اش از صدا و سیما صحت ندارد.
امروز نامه ای به نقل از عادل فردوسی پور در بعضی از رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد که طی آن تهیه کننده و مجری برنامه نود خداحافظی اش را از تلویزیون و ادامه کار در صدا و سیما اعلام کرده بود.
پیگیری های مهر نشان می دهد این نامه جعلی بوده و فردوسی پور قصدی برای خداحافظی از رسانه ملی و کار در تلویزیون ندارد.
ماجرای این نامه هم شاید ادامه اتفاق های پر حاشیه حضور کارلوس پویول در ایران باشد که به عنوان مهمان ویژه برنامه ۲۰۱۸ که با تهیه کنندگی و اجرای عادل فردوسی پور برای مسابقات جام جهانی هر روز روی آنتن شبکه سه می رفت به سرنوشت عجیبی دچار شد.
این برنامه با کمک اسپانسرهایش از «کارلوس پویول» کاپیتان پیشین تیم ملی اسپانیا و بارسلونا دعوت کرده بود برای تحلیل بازی تیم های ایران و اسپانیا در جام جهانی به ایران بیاید. پیش از این عادل در بازی ایران و مراکش، از «ساموئول اتوئو» دیگر بازیکن پیشین بارسلونا برای حضور در برنامه اش دعوت کرده بود.
اما با شروع برنامه مشخص شد که فردوسی پور با مدیران صدا و سیما بر سر حضور این میهمان خود به اختلاف خورده است. عده ای عدم پرداخت پول به پویول را علت این اختلاف و قهر فردوسی پور عنوان کردند و بعضی خبرهای غیر رسمی هم حاکی از راه ندادن پویول به صدا و سیما و ناراحتی مجری برنامه ۲۰۱۸  بود.
فردوسی پور که در هیچ یک از ویژه برنامه های ۲۰۱۸ در روزهای گذشته غیبت نداشت، نه تنها در بخش مربوط به دیدار مراکش و پرتغال غیبت داشت بلکه حتی برای بازی عربستان با اروگوئه هم در استودیو حاضر نشد تا مشخص شد مشکلات پیش آمده، عمیق است.
محمدرضا احمدی دیگر مجری برنامه، آن روز به تنهایی اجرای ۲۰۱۸ را بر عهده داشت و کار را پیش برد.
با این حال دقایقی پیش از شروع مسابقه ایران و اسپانیا، فردوسی پور به استودیو آمد و جلوی دوربین ها قرار گرفت. فردوسی پور که مشخص بود از اتفاقات رخ داده به شدت ناراحت است، در اینباره بدون ذکر جزئیات گفت: قرار بود پویول به برنامه ما بیاید و الان هم در هتل است. باوجود تلاشهای زیاد امکان حضورش در برنامه ما فراهم نشد. فقط می توانم بگویم متاسفم و از این بابت عذرخواهی می کنم.
این اتفاق باعث شد تا امروز با انتشار این نامه جعلی بسیاری آن را باور کرده و جدی بگیرند.
بر اساس آنچه امروز مهر نوشته است، فردوسی پور با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، کارش را در برنامه نود شروع خواهد کرد.
منبع: مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار