کد خبر: ۶۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱
ابراهیم حمیدی مدیرعامل شرکت بیمه ایران‌معین پس از برگزاری مجمع عمومی سالیانه شرکت طی پیامی از همه بیمه گذاران، نمایندگان، کارکنان و مدیران شرکت تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

 متن کامل این‌پیام به شرح ‌زیر است:
خدای منان را سپاسگزارم که در سایه الطاف بیکرانش، برگی دیگر از دفتر پر افتخار فعالیتهای شرکت بیمه ایران معین ورق خورد و توانستیم مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به 29 اسفند 1396 را در روز یکشنبه 24 تیر ماه 1397 برگزار کنیم.
بررسی و تصویب صورتهای مالی شرکت و شناسایی ۴۱۴ ریال سود به ازای هر سهم دراین جلسه، بیانگر تداوم موفقیت و پیشرفت شرکت در تحقق اهداف عالیه و چشم اندازهای ترسیم شده است،. همچنین، اشتراک گذاری ایده‌ها و نظرهای کارکنان محترم شرکت و توفیق در طراحی، فروش و بهبود محصول رقابتی بیمه زندگی «مان» که در سایه تمرکز فروش این محصول حاصل شد، از دیگر دستاوردهای خانواده بزرگ ایران معین در سال گذشته بود. تردیدی نیست که همه این موفقیت‌ها در پرتو کوشش‌های تحسین برانگیز منابع انسانی جوان، متخصص و متعهد این شرکت فراهم آمده است.
و این همه، ما را بدین نکته رهنمون می‌سازد که موفقیت‌های بزرگ شرکت به هزاران کار و فعالیت کوچک کارکنان آن وابسته است.
فرصت را مغتنم دانسته، مراتب سپاس و امتنان خود را از همه بیمه گذاران، نمایندگان، کارکنان و مدیران محترم شرکت ابراز می‌دارم. توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را از درگاه خداوند هستی بخش خواستارم.

نام:
ایمیل:
* نظر: